Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

Nezní to tak úžasně, jak si možná myslíte. Mercedes se ale každopádně rozhodl, že některou příplatkovou výbavu si budou moci zákazníci objednat i poté, co si již svůj specifikovaný vůz dávno převzali.

Pokud jste si zapomněli zvolit určitou příplatkovou výbavu, nebo si jednoduše nebyli jisti jejím výběrem, u Mercedesu budete mít nyní možnost některé prvky výbavy dokoupit i později, a to navíc přímo z pohodlí vašeho vozu. Bohužel ale zatím nemluvíme o případech, kdy byste si třeba zamanuli vaše standardní sedačky najednou vyměnit za ty sportovní.

Mercedes pochopitelně zmiňuje hlavně digitální výbavu, která může být součástí infotainmentu, tedy aplikace či některé nezvolené funkce vozu. Tuto možnost chce Mercedes nabízet nejprve u modelů tříd A, B a GLE, vybavenými nejnovějšími systémy MBUX.

Mercedes-Benz CLA kupé oficiálně: Je to nejchytřejší Mercedes všech dob!

Mercedes-Benz CLA kupé oficiálně: Je to nejchytřejší Mercedes všech dob!

Právě skrze infotainment systém a on-line obchod Mercedesu si budou moci zákazníci kdykoliv připlatit a přes internet stáhnout obsah, který dříve při specifikaci svého nového vozu nevybrali – například digitální rádio, navigaci, rozhraní pro smartphony či další aplikace. Službu bude automobilka spouštět v EU již nyní.

K využití budou samozřejmě zákaznici potřebovat přístup k internetu a osobní účet v on-line storu Mercedesu. K zakoupení zmíněné výbavy tak nebudou vůbec muset navštívit dealera značky. Podle automobilky může služba ovlivnit i hodnotu vozů na trhu ojetin, kdy prodejci využijí službu k vylepšení specifikace prodávaného auta.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 3 příspěvky
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků