Rozšíření výbavy, poslední technika i speciální edice. Úspěšný model přichází s hrstkou novinek.
Čtyřdveřové kupé od Mercedesu prošlo větší modernizací už loni v létě, proto jsou další novinky modelu spíše maličkostmi. Hlavně značka rozšiřuje možnosti personalizace vozu s dodatečnými odstíny laků karoserie, novými exteriérovými pakety a jejich kombinacemi (třeba Night Package II v černém chromu). Nově pak mohou i slabší šestiválcové verze na oko vypadat jako vrcholné modely s V8.
Širší je i nabídka AMG kol s novou sadou 20palcových a 21palcových kovaných kousků. Červeně teď mohou být lakovány třmeny brzd i na šestiválcových verzích modelu a inženýři si také pohráli s adaptivním vzduchovým podvozkem AMG Ride Control+, který má přinést ještě lepší kompromis mezi komfortem a sportovními schopnostmi. Nové je i uložení předních stabilizátorů.
Rovněž v interiéru rozšiřuje Mercedes nabídku barevných kombinací, typů čalounění a obložení. Ve výbavě se dále objevuje poslední AMG Performance volant s dotykovými plochami, který dříve uvedla vylepšená třída E. Standardní volant pak obdržel nová tlačítka a grafiku podsvícených ikon.
Hrstku novinek asi nejlépe shrnuje speciální verze Edition, která hledí zejména na luxusní výbavu a je dostupná se všemi motorizacemi. Standardem je zmíněný stylingový paket verze V8, exkluzivní lakování tmavě červeným odstínem Rubellite, chromované doplňky karoserie a 21palcová kovaná kola. Uvnitř je volant AMG Performance čalouněn kůží Nappa, nechybí dřevěné obložení s otevřenými póry a podsvícené prahy v barvě vozu.
Pod kapotou vylepšeného čtyřdveřového kupé AMG GT se nic nemění. Do prodeje však novinka zamíří během letošního srpna nejdříve s šestiválcovými motorizacemi – AMG GT 43 (270 kW/367 k) s možností pohonu všech kol 4Matic+ a jako AMG GT 53 4Matic+ (320 kW/435 k).