Mercedes vylepšil čtyřdveřové kupé AMG GT. I šestiválec může vypadat jako V8

Rozšíření výbavy, poslední technika i speciální edice. Úspěšný model přichází s hrstkou novinek.

Čtyřdveřové kupé od Mercedesu prošlo větší modernizací už loni v létě, proto jsou další novinky modelu spíše maličkostmi. Hlavně značka rozšiřuje možnosti personalizace vozu s dodatečnými odstíny laků karoserie, novými exteriérovými pakety a jejich kombinacemi (třeba Night Package II v černém chromu). Nově pak mohou i slabší šestiválcové verze na oko vypadat jako vrcholné modely s V8.

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

Širší je i nabídka AMG kol s novou sadou 20palcových a 21palcových kovaných kousků. Červeně teď mohou být lakovány třmeny brzd i na šestiválcových verzích modelu a inženýři si také pohráli s adaptivním vzduchovým podvozkem AMG Ride Control+, který má přinést ještě lepší kompromis mezi komfortem a sportovními schopnostmi. Nové je i uložení předních stabilizátorů.

Rovněž v interiéru rozšiřuje Mercedes nabídku barevných kombinací, typů čalounění a obložení. Ve výbavě se dále objevuje poslední AMG Performance volant s dotykovými plochami, který dříve uvedla vylepšená třída E. Standardní volant pak obdržel nová tlačítka a grafiku podsvícených ikon.

Mercedes-AMG E 63 S drtí asfalt silou 940 koní. Na dálnici ujede i supersportům

Mercedes-AMG E 63 S drtí asfalt silou 940 koní. Na dálnici ujede i supersportům

Hrstku novinek asi nejlépe shrnuje speciální verze Edition, která hledí zejména na luxusní výbavu a je dostupná se všemi motorizacemi. Standardem je zmíněný stylingový paket verze V8, exkluzivní lakování tmavě červeným odstínem Rubellite, chromované doplňky karoserie a 21palcová kovaná kola. Uvnitř je volant AMG Performance čalouněn kůží Nappa, nechybí dřevěné obložení s otevřenými póry a podsvícené prahy v barvě vozu.

Pod kapotou vylepšeného čtyřdveřového kupé AMG GT se nic nemění. Do prodeje však novinka zamíří během letošního srpna nejdříve s šestiválcovými motorizacemi – AMG GT 43 (270 kW/367 k) s možností pohonu všech kol 4Matic+ a jako AMG GT 53 4Matic+ (320 kW/435 k).

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 36 příspěvků
TEST Audi Q2 35 TFSI (110 kW) S tronic: Otázka za milion. Těžká, nebo lehká?

Audi Q2 35 TFSI S tronic

Sudá série Audi začínajících na písmeno Q se utěšeně rozrůstá. Pokud nás paměť nešálí, Q2 byla v roce 2016 vlastně první věcička značky tohoto formátu dostupná v Evropě. Pět let je v autosvětě věčnost, obstojí technika i dnes, byť po faceliftu?

20.  7.  2021 | Richard Herbich | 4 příspěvky
Minitest SsangYong Rexton 2.2 e-XDI 8AT 4x4: Levný all inclusive bez konkurence

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI

Přestože je na našich silnicích téměř nevídáme a asi se ani nikdy neokouká, po čtyřech letech kariéry se největší SUV nejmenší korejské automobilky dočkalo modernizace. A to velmi nápadné!

15.  7.  2021 | Michal Beneš | 14 příspěvků