http://www.jesdc.de/news/news/pics/roadmap.jpg
Super MB -S.Spotřeba z říše snů,vím o čem mluvím.:-D
Tak výkon je vyšší než u předcházející generace S320CDI, který měla "jen" 150Kw, ale i tak jela moc hezky. Problém mám spíš s kultivovaností dieselového 4 válce, nejsem vůbec předsvědčen, že se povede eliminovat vibrace a charakteristický zvuk dieselového 4válce na úroveň důstojnosti třídy S. Anyway dojezd téměř 2000 km na nádrž je fakt cool.
no vzdy je nieco na ukor niecoho. Mozno si to kupi niekto, kto by inak siahol po E-cku, ale takto vezme vacsie auto a nebude mu vadit motor :)
Tak nepředpokládám, že S300 bude levnější nebo cenově stejná s E220/280 CDI :D
toje pravda, iste S bude drahsie. ale bude musiet byt nejaka motivacia preco kupit tento motor a spotrebu ludia beznekupujuci MB-S asi neriesia. Aj ked to si len myslim (S-ko som ese nekupoval :D)
motivaci bude fakt, ze ma clovek ekologicke auto...(v nekterych zemich asi i danove zvyhodneni) v americe to je dnes in ... a ocekavam, ze se tento trend prenese i do EU...
Já si myslím že ono je to trochu komplikovanější. U této třídy auta se najdou lidi kteří rádi budou zelení, ale bez kompromisu na výkon. Lexus jde co se týče marketingově lepším směrem, nabízí hybrid s vyjimečně dobrou dynamikou. Ten výkon Mercedesu není sice špatný, ale jenom přeci za levnější peníze bude lepší si pořídit S320CDI.Kdyby Mercedes doplnil nabídku i o S500 s hybridem bylo by asi zajímavější. Jede to jako kráva a ještě "zeleně"Pravde je že Mercedes se snaží o proti Lexusu i o co nejnižší spotřebu paliva tak aby auto bylo skutečně tak zelené jak to jen možné je. Lexus je "zelený" jen v uvozovkách, protože spotřeba je úplně stejná jako u nehybridní konkurence, takže ten efekt se trochu mijí.
velikost toho motoru by mohla dovolit lepsi odhlucneni, kdi vi, treba to do kabyny moc hluku nepusti
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.