Mercedes V Maybach Edition položí svým luxusem na lopatky i třídu S

Francouzi nabízí v Paříži prohlídky města či „prostý“ transfer v zajímavě přestavěné třídě V, která svým interiérem může plně konkurovat letecké business třídě i limuzínám od Maybachu.

Pokud si myslíte, že absolutní vrchol luxusu německého koncernu Daimler představují limuzíny třídy S, a především pak ty s přídomkem Maybach, máte samozřejmě pravdu, oficiálně tomu tak skutečně je. Specializované firmy zaměřené na přepravu osob nicméně dokazují, že je možné vytvořit i něco luxusnějšího a pompéznějšího.

TEST Mercedes V Marco Polo Horizon: Když chcete víkend vozit s sebou

TEST Mercedes V Marco Polo Horizon: Když chcete víkend vozit s sebou

Zdárným příkladem je pařížská společnost CLS Paris nabízející svůj servis především v metropoli nad Seinou. V případě, že se pozorně podíváte na její stránky, najdete kromě čtyřdveřových sedanů Mercedesu i jednu zajímavou specialitu, která kříží třídu V se značkou Maybach.

Navenek působí tato „dodávka“ relativně decentně. Přední maska se výrazně zvětšila, chromované však zůstalo pouze nové vertikální žebrování, zatímco lem dostal decentní černý lak. Že nejde o běžné „Véčko“, naznačují už loga MM (tedy Maybach-Manufaktur) rozeseta po celé prodloužené karoserii, velká kola podle všeho převzatá z limuzíny Maybach a nějaké ty lesklé lišty na bocích.

Nový Mercedes-Benz třídy V chce být „Mercedes mezi MPV“

Nový Mercedes-Benz třídy V chce být „Mercedes mezi MPV“

Skutečné kvality tohoto automobilu však odhalují až snímky interiéru, které dává označení Pullman (odkazující na luxusní vagóny George Mortimera Pullmana) zcela nový rozměr. V zadní části kabiny najdete proti sobě otočené dva páry všesměrově stavitelných sedadel, které lze rozkládat podobně jako křesla v letecké business třídě.

Samozřejmostí jsou prvotřídní materiály jako je kůže, broušené kovové lišty, nechybí dřevěné intarzie a pak spousta elektroniky zpříjemňující jakoukoli cestu bez ohledu na její délku. Součástí jednoho ze středových tunelů je taktéž lednička na nápoje a diskrétnost každého přesunu zajištují kromě tmavých fólií na sklech i rozměrné roletky.

Mercedes třídy V nyní můžete mít v "noční" edici. Agresivitu má od AMG...

Mercedes třídy V nyní můžete mít v "noční" edici. Agresivitu má od AMG...

Kolik takový transfer v přestavěné třídě V z letiště Charlese de Gaulla třeba do hotela Ritz na Place Vendôme vyjde nebo kdo přesně má tuto transformaci auta na triku, CLS Paris neříká. Mohla to být klidně německá firma Klassen Car Design Technology, Larte Design či kdokoli jiný. Každopádně prohlídka Eiffelovky, Notre-Dame anebo bývalého královského paláce Louvre se může stát i díky této technice vskutku nezapomenutelným zážitkem.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků