Mercedes už testuje nové GLE kupé. S čím vykročí proti nové X6?

Zachycen byl prototyp nového GLE kupé. V lehkém maskování odhalil ještě elegatnější střechu, než měla první generace.

Do vlaku zvaného SUV-kupé naskočil Mercedes teprve v minulé generaci GLE, sedm let po představení kontroverzního a možná zbytečného, avšak vpravdě revolučního BMW X6. Po představení klasického GLE nové evoluce se nyní potvrzuje, že na stylovější variantu třícípá hvězda nezapomíná ani nyní. Po internetu již kolují videa s lehce maskovanými předprodukčními prototypy.

Na základě videa natočeného v Německu můžeme soudit už předem tušené. Přední část bude vycházet z klasického GLE. Stejně tak nabídne mezigeneračně větší rozvor náprav. Střecha je pak protažena ještě více, než u současného kupé. Končí výraznou odtrhovou hranou a zamračenými zadními svítilnami. Blatníky pak vypadají hranatěji, než doposud.

Mercedes-Maybach GLS spatřen při testování. Luxusní SUV dorazí už letos

Mercedes-Maybach GLS spatřen při testování. Luxusní SUV dorazí už letos

Právě se zmíněným rivalem v podobě BMW X6 nové generace se GLE kupé opět utká. Obě německé automobilky tak nabídnou dva nové rivaly ve stejné době, tedy v průběhu příštího roku. A to se ještě letos přidalo také Audi se svou Q8 a za horizontem jsou také spekulace o Porsche Cayenne Coupé.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků