Mercedes uvádí dva nové čtyřválce pro třídu E

Představitelé stříbrné hvězdy ze Stuttgartu nedávno avizovali, že na podzim se do nabídky agregátů přidají dvě nové pohonné jednotky a budou, jak jinak, ze stále protěžovanější řady BlueEfficiency. V praxi a pro běžného uživatele to neznamená takřka nic jiného, než to, že agregáty se budou vyznačovat nižší spotřebou, snad ne jen papírovou.

Prvním a zároveň slabším z nováčků bude 2,2 litrový čtyřválec s označením E200 CDI a výkonem 100 kW/136 koní. Zatímco svou 10,2 sekund dlouhou akcelerací z nuly na stovku nebude patřit právě mezi špičku, potěší vás alespoň průměrná kombinovaná spotřeba 5,2 l/100 km.

Druhou z novinek je zážehový 1,8 litrový čtyřválec s označením E200 CGI nabízející výkon 136 kW/185 koní. Při použití standardně dodávané šestistupňové manuální převodovce zasprintuje toto „éčko“ z nuly na 100 km/h za citelných 8 a půl sekund a ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví na 232 km/h. Na 100 km si pak E200 CGI vezme v průměru 7,2 litrů benzínu.
Jak jsme již naznačili v úvodu, oba agregáty se veřejnosti představí v září ve Frankfurtu a krátce poté se dostanou do prodejů. Základní cena za vůz s novým dieselem bude v Německu 38 730 eur a E200 CGI vás v základu vyjde na 39 500 eur.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků