Mercedes uvádí dva nové čtyřválce pro třídu E

Představitelé stříbrné hvězdy ze Stuttgartu nedávno avizovali, že na podzim se do nabídky agregátů přidají dvě nové pohonné jednotky a budou, jak jinak, ze stále protěžovanější řady BlueEfficiency. V praxi a pro běžného uživatele to neznamená takřka nic jiného, než to, že agregáty se budou vyznačovat nižší spotřebou, snad ne jen papírovou.

Prvním a zároveň slabším z nováčků bude 2,2 litrový čtyřválec s označením E200 CDI a výkonem 100 kW/136 koní. Zatímco svou 10,2 sekund dlouhou akcelerací z nuly na stovku nebude patřit právě mezi špičku, potěší vás alespoň průměrná kombinovaná spotřeba 5,2 l/100 km.

Druhou z novinek je zážehový 1,8 litrový čtyřválec s označením E200 CGI nabízející výkon 136 kW/185 koní. Při použití standardně dodávané šestistupňové manuální převodovce zasprintuje toto „éčko“ z nuly na 100 km/h za citelných 8 a půl sekund a ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví na 232 km/h. Na 100 km si pak E200 CGI vezme v průměru 7,2 litrů benzínu.
Jak jsme již naznačili v úvodu, oba agregáty se veřejnosti představí v září ve Frankfurtu a krátce poté se dostanou do prodejů. Základní cena za vůz s novým dieselem bude v Německu 38 730 eur a E200 CGI vás v základu vyjde na 39 500 eur.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků