Mercedes uvádí dva nové čtyřválce pro třídu E

Představitelé stříbrné hvězdy ze Stuttgartu nedávno avizovali, že na podzim se do nabídky agregátů přidají dvě nové pohonné jednotky a budou, jak jinak, ze stále protěžovanější řady BlueEfficiency. V praxi a pro běžného uživatele to neznamená takřka nic jiného, než to, že agregáty se budou vyznačovat nižší spotřebou, snad ne jen papírovou.

Prvním a zároveň slabším z nováčků bude 2,2 litrový čtyřválec s označením E200 CDI a výkonem 100 kW/136 koní. Zatímco svou 10,2 sekund dlouhou akcelerací z nuly na stovku nebude patřit právě mezi špičku, potěší vás alespoň průměrná kombinovaná spotřeba 5,2 l/100 km.

Druhou z novinek je zážehový 1,8 litrový čtyřválec s označením E200 CGI nabízející výkon 136 kW/185 koní. Při použití standardně dodávané šestistupňové manuální převodovce zasprintuje toto „éčko“ z nuly na 100 km/h za citelných 8 a půl sekund a ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví na 232 km/h. Na 100 km si pak E200 CGI vezme v průměru 7,2 litrů benzínu.
Jak jsme již naznačili v úvodu, oba agregáty se veřejnosti představí v září ve Frankfurtu a krátce poté se dostanou do prodejů. Základní cena za vůz s novým dieselem bude v Německu 38 730 eur a E200 CGI vás v základu vyjde na 39 500 eur.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz E
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků