Mercedes ukázal nejsilnější sériový čtyřválec světa. Z dvou litrů vytříská 421 koní

26 komentářů

detizeme
9. června • 0:16

Už v roce 2009 existoval dvoulitrový motor s výkonem 400 koní a byl pod kapotou Mitsubishi Lancer Evolution FQ400. Později ještě automobilka nechala vyrobit malou sérii (40 kusů) vozů označeného jako FQ440 s výkonem 446 koní.

Vasek
8. června • 16:56

Motory jsou drzaci, turba neodchazi a zadna svolavacka nebyla.
Pracuji v MB a delam na motorech.
Jestli nekdo mu da kotel za studena a nakonci hned chcipne motor bez dochlazeni, tak je problem asi v ridici.

Dinar
9. června • 16:22

Tak to je dnes úroveň zaměstnanců Mercedesu dost chabá, když ani netuší, že turbo tohoto amg dvoulitru má vlastní okruh vodního chlazení, který běží i po vypnutí motoru, takže je naprosto jedno, jestli řidič po zátěži motor hned vypne.

OnlyTruth
8. června • 9:25

darmo ma 400+koni kym je pozicia ulozenia motora lacna koncepcia a zaklad v fwd .. ja som fanusik MB ale pravy mercedes je od Cka a vyssie

Joe Doe
8. června • 17:40

Ked ta posadim zo zaviazanymi ocami do auta, nemas sancu spoznat, ci je to fwd alebo rwd.

Revizor
8. června • 19:01

Tak to jsi jel v nějakém mizerném, pravděpodobně japonském autě. Když dáš pořádně plyn, tak to musíš poznat.

OnlyTruth
14. června • 20:07

japonec vie spravit dobre auta a myslim, ze vsetky rwdcka od japoncov stoja za zmienku ... a samozrejme dakujeme za pravu nemecku 3 rwd ( bmw mb porsche) ... amerika je zas tazka ale aspon robi rwdcka

1RADEK
8. června • 18:04

Pokud máš trochu cit, tak při akceleraci v zatáčce to poznáš. Jestli jsi tlačen či tažen. Já už chci být navěky tlačený :-D

Ginter
7. června • 19:58

421 koní. V dnešní době, ale i před 20-ti roky u turbo motoru o objemu 2.0 16V hračka. Problém je ve spolehlivosti a výdrži jednotlivých komponent motoru, a to i když je motor na takový výkon postaven. Problém je hlavně to všechno uchladit.

Michal
7. června • 14:29

Asi by automobilky měli učit řidiče jak zacházet s vozy aby vydržely.Někomu vydrží 300tkm bez problémů a jinému 30tkm.Děje se skoro u všech motorů.

Joe Doe
8. června • 17:38

Poviem to takto...Pri niektorych motoroch musis mat stastie, aby vydrzali 200 tisic.Pri niektorych musis mat smolu, aby 200 tisic nevydrzali.

Take it easy
7. června • 14:53

Mám love, operák jasný, to musí vydržet. A jestli ne, je to šrot a jdu jinam. Už mám 8. značku a všechno stejné šunty.

.
7. června • 16:01

To už ale vypadá na problém mezi volantem a pedály.

Jirka.
7. června • 16:53

Protože se k tomu chová jak prase, příklad za studena plnej kotel a po jízdě nedochlazeny turbo, to žádný motor dlouho nevydrží. Místo operaku až dá mio za auto, už to bude hýčkat.

Vrboy
7. června • 11:11

Motor na prd, takový výkon chce 5 nebo 6 válec. Už současné motory v A45 vydrží starou belu a odchází jak na běžícím pásu.

karelnvkjv
9. června • 1:47

Měl jsem úplně první cla 250 sport 4 matic, po 4 letech jasné slyšitelné turbo, 3x menene čidlo tlaku(auto najednou jede tak na 40% výkonu), unikající chladicí kapalina, prekrizene sterace atd. Nejporuchovejsi auto, co jsem kdy měl. Ale také nejkrásnější :-).

jano
8. června • 12:32

188 tisic bez poruchy to je riadna blbosť ,ale keby to vydrzal tak by to stálo ovela viac začo sa predáva. Musia tam byť súčiastky zo špičkových materiálov .,a tie niečo stoja. Pred 30 rokmi BMW F1 používalo mator 1,5l .Závody výkon 1200ps tréning 1400ps

Puk
8. června • 14:48
Assasin
7. června • 11:35

Nějaké osobní zkušenosti? Kámoš má A45, nalítáto 188 tis. a zatím nic neřešil. Styl jízdy je samozřejmě odpovídající určení.

Vrboy
7. června • 12:12

Ano, auto z roku 2014 v 35 tkm odešlo turbo do věčných lovišť, druhé vydrželo 40 tkm, pak jsem na to neměl nervy a prodal to. Vím, že na to byla velká svolávačka MB, ale stejně zlobí i upravená turba. Ještě si pamatuji, že na motoru byl "podepsán" jistý Sylvio Muller, možná měl obě pazoury levé.

Market
7. června • 15:11

A turbo si dochladzoval?

Assasin
7. června • 12:21

Otázka špatného kusu? Je to zvláštní. Kámoš to kupoval jako nové. Trápí ho spíš blbosti jako pomalá převodovka, tvrdost stavitelného podvozku a pod. Ale motor, potažmo turbo, zatím v kondici. Svezl jsem se a je to vážně raketa. Pro mě je to ale moc malé a tvrdé. Kua ta předposlední věta zní vážně blbě....:-D:-D

Magister
7. června • 12:54

Největší slabina tvrdost. A pak na základě toho vrzání v interiéru. Vlastní zkušenost s GLA 45. Turba skutečně odcházela.

Bohnice
7. června • 12:40

Kvičalo, jsi pod vlivem silných medikamentů, že nepíšeš sračky? Prášky přestanou za chvíly účinkovat, takže to tu večer zase zasereš pod padesáti nicky svými výkaly.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Assasin
8. června • 5:31

Kvíčala je jeden z mála rozumných lidi na tomhle názorovém fóru. Něco k tématu lopato?

Doporučujeme

Články odjinud