Mercedes ukázal nejsilnější sériový čtyřválec světa. Z dvou litrů vytříská 421 koní

Vrboy  |  07. 06. 2019 11:11

Motor na prd, takový výkon chce 5 nebo 6 válec. Už současné motory v A45 vydrží starou belu a odchází jak na běžícím pásu.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  07. 06. 2019 11:35

Nějaké osobní zkušenosti? Kámoš má A45, nalítáto 188 tis. a zatím nic neřešil. Styl jízdy je samozřejmě odpovídající určení.

Odpovědět  |   | 
Vrboy  |  07. 06. 2019 12:12

Ano, auto z roku 2014 v 35 tkm odešlo turbo do věčných lovišť, druhé vydrželo 40 tkm, pak jsem na to neměl nervy a prodal to. Vím, že na to byla velká svolávačka MB, ale stejně zlobí i upravená turba. Ještě si pamatuji, že na motoru byl "podepsán" jistý Sylvio Muller, možná měl obě pazoury levé.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  07. 06. 2019 12:21

Otázka špatného kusu? Je to zvláštní. Kámoš to kupoval jako nové. Trápí ho spíš blbosti jako pomalá převodovka, tvrdost stavitelného podvozku a pod. Ale motor, potažmo turbo, zatím v kondici. Svezl jsem se a je to vážně raketa. Pro mě je to ale moc malé a tvrdé. Kua ta předposlední věta zní vážně blbě....

Odpovědět  |   | 
Bohnice  |  07. 06. 2019 12:40

Kvičalo, jsi pod vlivem silných medikamentů, že nepíšeš sračky? Prášky přestanou za chvíly účinkovat, takže to tu večer zase zasereš pod padesáti nicky svými výkaly.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  08. 06. 2019 05:31

Kvíčala je jeden z mála rozumných lidi na tomhle názorovém fóru. Něco k tématu lopato?

Odpovědět  |   | 
Magister  |  07. 06. 2019 12:54

Největší slabina tvrdost. A pak na základě toho vrzání v interiéru. Vlastní zkušenost s GLA 45. Turba skutečně odcházela.

Odpovědět  |   | 
Market  |  07. 06. 2019 15:11

A turbo si dochladzoval?

Odpovědět  |   | 
jano  |  08. 06. 2019 12:32

188 tisic bez poruchy to je riadna blbosť ,ale keby to vydrzal tak by to stálo ovela viac začo sa predáva. Musia tam byť súčiastky zo špičkových materiálov .,a tie niečo stoja. Pred 30 rokmi BMW F1 používalo mator 1,5l .Závody výkon 1200ps tréning 1400ps

Odpovědět  |   | 
Puk  |  08. 06. 2019 14:48
karelnvkjv  |  09. 06. 2019 01:47

Měl jsem úplně první cla 250 sport 4 matic, po 4 letech jasné slyšitelné turbo, 3x menene čidlo tlaku(auto najednou jede tak na 40% výkonu), unikající chladicí kapalina, prekrizene sterace atd. Nejporuchovejsi auto, co jsem kdy měl. Ale také nejkrásnější .

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 06. 2019 14:29

Asi by automobilky měli učit řidiče jak zacházet s vozy aby vydržely.Někomu vydrží 300tkm bez problémů a jinému 30tkm.Děje se skoro u všech motorů.

Odpovědět  |   | 
Take it easy  |  07. 06. 2019 14:53

Mám love, operák jasný, to musí vydržet. A jestli ne, je to šrot a jdu jinam. Už mám 8. značku a všechno stejné šunty.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 06. 2019 16:01

To už ale vypadá na problém mezi volantem a pedály.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  07. 06. 2019 16:53

Protože se k tomu chová jak prase, příklad za studena plnej kotel a po jízdě nedochlazeny turbo, to žádný motor dlouho nevydrží. Místo operaku až dá mio za auto, už to bude hýčkat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 06. 2019 17:38

Poviem to takto...

Pri niektorych motoroch musis mat stastie, aby vydrzali 200 tisic.

Pri niektorych musis mat smolu, aby 200 tisic nevydrzali.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 06. 2019 19:58

421 koní. V dnešní době, ale i před 20-ti roky u turbo motoru o objemu 2.0 16V hračka. Problém je ve spolehlivosti a výdrži jednotlivých komponent motoru, a to i když je motor na takový výkon postaven. Problém je hlavně to všechno uchladit.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 06. 2019 09:25

darmo ma 400+koni kym je pozicia ulozenia motora lacna koncepcia a zaklad v fwd .. ja som fanusik MB ale pravy mercedes je od Cka a vyssie

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 06. 2019 17:40

Ked ta posadim zo zaviazanymi ocami do auta, nemas sancu spoznat, ci je to fwd alebo rwd.

Odpovědět  |   | 
1RADEK  |  08. 06. 2019 18:04

Pokud máš trochu cit, tak při akceleraci v zatáčce to poznáš. Jestli jsi tlačen či tažen. Já už chci být navěky tlačený

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  08. 06. 2019 19:01

Tak to jsi jel v nějakém mizerném, pravděpodobně japonském autě. Když dáš pořádně plyn, tak to musíš poznat.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 06. 2019 20:07

japonec vie spravit dobre auta a myslim, ze vsetky rwdcka od japoncov stoja za zmienku ... a samozrejme dakujeme za pravu nemecku 3 rwd ( bmw mb porsche) ... amerika je zas tazka ale aspon robi rwdcka

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  08. 06. 2019 16:56

Motory jsou drzaci, turba neodchazi a zadna svolavacka nebyla.
Pracuji v MB a delam na motorech.
Jestli nekdo mu da kotel za studena a nakonci hned chcipne motor bez dochlazeni, tak je problem asi v ridici.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  09. 06. 2019 16:22

Tak to je dnes úroveň zaměstnanců Mercedesu dost chabá, když ani netuší, že turbo tohoto amg dvoulitru má vlastní okruh vodního chlazení, který běží i po vypnutí motoru, takže je naprosto jedno, jestli řidič po zátěži motor hned vypne.

Odpovědět  |   | 
detizeme  |  09. 06. 2019 00:16

Už v roce 2009 existoval dvoulitrový motor s výkonem 400 koní a byl pod kapotou Mitsubishi Lancer Evolution FQ400. Později ještě automobilka nechala vyrobit malou sérii (40 kusů) vozů označeného jako FQ440 s výkonem 446 koní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 125 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A