Mercedes ukázal nejsilnější sériový čtyřválec světa. Z dvou litrů vytříská 421 koní

Vrboy  |  07. 06. 2019 11:11

Motor na prd, takový výkon chce 5 nebo 6 válec. Už současné motory v A45 vydrží starou belu a odchází jak na běžícím pásu.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  07. 06. 2019 11:35

Nějaké osobní zkušenosti? Kámoš má A45, nalítáto 188 tis. a zatím nic neřešil. Styl jízdy je samozřejmě odpovídající určení.

Odpovědět  |   | 
Vrboy  |  07. 06. 2019 12:12

Ano, auto z roku 2014 v 35 tkm odešlo turbo do věčných lovišť, druhé vydrželo 40 tkm, pak jsem na to neměl nervy a prodal to. Vím, že na to byla velká svolávačka MB, ale stejně zlobí i upravená turba. Ještě si pamatuji, že na motoru byl "podepsán" jistý Sylvio Muller, možná měl obě pazoury levé.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  07. 06. 2019 12:21

Otázka špatného kusu? Je to zvláštní. Kámoš to kupoval jako nové. Trápí ho spíš blbosti jako pomalá převodovka, tvrdost stavitelného podvozku a pod. Ale motor, potažmo turbo, zatím v kondici. Svezl jsem se a je to vážně raketa. Pro mě je to ale moc malé a tvrdé. Kua ta předposlední věta zní vážně blbě....

Odpovědět  |   | 
Bohnice  |  07. 06. 2019 12:40

Kvičalo, jsi pod vlivem silných medikamentů, že nepíšeš sračky? Prášky přestanou za chvíly účinkovat, takže to tu večer zase zasereš pod padesáti nicky svými výkaly.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  08. 06. 2019 05:31

Kvíčala je jeden z mála rozumných lidi na tomhle názorovém fóru. Něco k tématu lopato?

Odpovědět  |   | 
Magister  |  07. 06. 2019 12:54

Největší slabina tvrdost. A pak na základě toho vrzání v interiéru. Vlastní zkušenost s GLA 45. Turba skutečně odcházela.

Odpovědět  |   | 
Market  |  07. 06. 2019 15:11

A turbo si dochladzoval?

Odpovědět  |   | 
jano  |  08. 06. 2019 12:32

188 tisic bez poruchy to je riadna blbosť ,ale keby to vydrzal tak by to stálo ovela viac začo sa predáva. Musia tam byť súčiastky zo špičkových materiálov .,a tie niečo stoja. Pred 30 rokmi BMW F1 používalo mator 1,5l .Závody výkon 1200ps tréning 1400ps

Odpovědět  |   | 
Puk  |  08. 06. 2019 14:48
karelnvkjv  |  09. 06. 2019 01:47

Měl jsem úplně první cla 250 sport 4 matic, po 4 letech jasné slyšitelné turbo, 3x menene čidlo tlaku(auto najednou jede tak na 40% výkonu), unikající chladicí kapalina, prekrizene sterace atd. Nejporuchovejsi auto, co jsem kdy měl. Ale také nejkrásnější .

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 06. 2019 14:29

Asi by automobilky měli učit řidiče jak zacházet s vozy aby vydržely.Někomu vydrží 300tkm bez problémů a jinému 30tkm.Děje se skoro u všech motorů.

Odpovědět  |   | 
Take it easy  |  07. 06. 2019 14:53

Mám love, operák jasný, to musí vydržet. A jestli ne, je to šrot a jdu jinam. Už mám 8. značku a všechno stejné šunty.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 06. 2019 16:01

To už ale vypadá na problém mezi volantem a pedály.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  07. 06. 2019 16:53

Protože se k tomu chová jak prase, příklad za studena plnej kotel a po jízdě nedochlazeny turbo, to žádný motor dlouho nevydrží. Místo operaku až dá mio za auto, už to bude hýčkat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 06. 2019 17:38

Poviem to takto...

Pri niektorych motoroch musis mat stastie, aby vydrzali 200 tisic.

Pri niektorych musis mat smolu, aby 200 tisic nevydrzali.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 06. 2019 19:58

421 koní. V dnešní době, ale i před 20-ti roky u turbo motoru o objemu 2.0 16V hračka. Problém je ve spolehlivosti a výdrži jednotlivých komponent motoru, a to i když je motor na takový výkon postaven. Problém je hlavně to všechno uchladit.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 06. 2019 09:25

darmo ma 400+koni kym je pozicia ulozenia motora lacna koncepcia a zaklad v fwd .. ja som fanusik MB ale pravy mercedes je od Cka a vyssie

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 06. 2019 17:40

Ked ta posadim zo zaviazanymi ocami do auta, nemas sancu spoznat, ci je to fwd alebo rwd.

Odpovědět  |   | 
1RADEK  |  08. 06. 2019 18:04

Pokud máš trochu cit, tak při akceleraci v zatáčce to poznáš. Jestli jsi tlačen či tažen. Já už chci být navěky tlačený

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  08. 06. 2019 19:01

Tak to jsi jel v nějakém mizerném, pravděpodobně japonském autě. Když dáš pořádně plyn, tak to musíš poznat.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 06. 2019 20:07

japonec vie spravit dobre auta a myslim, ze vsetky rwdcka od japoncov stoja za zmienku ... a samozrejme dakujeme za pravu nemecku 3 rwd ( bmw mb porsche) ... amerika je zas tazka ale aspon robi rwdcka

Odpovědět  |   | 
Vasek  |  08. 06. 2019 16:56

Motory jsou drzaci, turba neodchazi a zadna svolavacka nebyla.
Pracuji v MB a delam na motorech.
Jestli nekdo mu da kotel za studena a nakonci hned chcipne motor bez dochlazeni, tak je problem asi v ridici.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  09. 06. 2019 16:22

Tak to je dnes úroveň zaměstnanců Mercedesu dost chabá, když ani netuší, že turbo tohoto amg dvoulitru má vlastní okruh vodního chlazení, který běží i po vypnutí motoru, takže je naprosto jedno, jestli řidič po zátěži motor hned vypne.

Odpovědět  |   | 
detizeme  |  09. 06. 2019 00:16

Už v roce 2009 existoval dvoulitrový motor s výkonem 400 koní a byl pod kapotou Mitsubishi Lancer Evolution FQ400. Později ještě automobilka nechala vyrobit malou sérii (40 kusů) vozů označeného jako FQ440 s výkonem 446 koní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

dnes | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

včera | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A