Mercedes třídy V prošel lehkou modernizací. Pod kapotou má nový diesel

Velkoprostorová třída V od Mercedesu prochází faceliftem a kromě páru dalších novinek dostává i novou naftovou motorizaci.

Mercedes-Benz třídy V a také jeho „kempingové“ varianty Marco Polo a Marco Polo Horizon se v rámci faceliftu mění vzhledově jen minimálně. Na přídi si všimnete nově tvarovaného nárazníku s větší mřížkou a také chromovanou lištou. S dostupným paketem AMG Line poté „véčko“ vypadá samozřejmě trochu řízněji.   

V interiéru dochází k několika novinkám. Mění se design výdechů klimatizace a do nabídky přibývá nové obložení palubní desky, možnost luxusního koženého čalounění Nappa či Lugano, kdežto po stránce techniky se nyní třída V pyšní brzdovým asistentem nebo adaptivními dálkovými světly. Pro cestující vzadu jsou přitom nyní dostupné volitelně i luxusní sedačky podobné těm, které najdete v limuzíně třídy S. Nechybí tedy funkce elektrického nastavení, vyhřívání, odvětrávání i masáže.

Život bez bouraček? Mercedes-Benz tvrdí, že je to blízko

Život bez bouraček? Mercedes-Benz tvrdí, že je to blízko

Dosud nabízené motorizace třídy V pak doplňuje nová čtyřválcová přeplňovaná jednotka ve verzi V 300 d. Naftový dvoulitr zde produkuje 176 kW (236 koní) a 500 N.m točivého momentu. V případě tvrdé akcelerace motor nabízí funkci „overboost“, která chvilkově navýší výstup točivého momentu o dalších 30 N.m.

Standardně je potom u nového dieselu používána devítistupňová automatická převodovka, která nabízí režimy Comfort a Sport měnící charakteristiku a rychlost řazení. V základu je „véčko“ nabízeno s pohonem zadních kol, ale příplatkový pohon všech kol 4Matic je samozřejmě dostupný. 

Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

K uvedení faceliftu třídy V dále Mercedes dodává, že pro svůj segment velkoprostorových MPV již plánuje i čistě elektrický model. Modernizace „véčka“ bude uvedena na trh v březnu a německé ceny začínají na částce 36.990 euro, tedy v přepočtu asi 950.000 korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

dnes | Vladimír Kadera
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků