Mercedes třídy V prošel lehkou modernizací. Pod kapotou má nový diesel

Velkoprostorová třída V od Mercedesu prochází faceliftem a kromě páru dalších novinek dostává i novou naftovou motorizaci.

Mercedes-Benz třídy V a také jeho „kempingové“ varianty Marco Polo a Marco Polo Horizon se v rámci faceliftu mění vzhledově jen minimálně. Na přídi si všimnete nově tvarovaného nárazníku s větší mřížkou a také chromovanou lištou. S dostupným paketem AMG Line poté „véčko“ vypadá samozřejmě trochu řízněji.   

V interiéru dochází k několika novinkám. Mění se design výdechů klimatizace a do nabídky přibývá nové obložení palubní desky, možnost luxusního koženého čalounění Nappa či Lugano, kdežto po stránce techniky se nyní třída V pyšní brzdovým asistentem nebo adaptivními dálkovými světly. Pro cestující vzadu jsou přitom nyní dostupné volitelně i luxusní sedačky podobné těm, které najdete v limuzíně třídy S. Nechybí tedy funkce elektrického nastavení, vyhřívání, odvětrávání i masáže.

Život bez bouraček? Mercedes-Benz tvrdí, že je to blízko

Život bez bouraček? Mercedes-Benz tvrdí, že je to blízko

Dosud nabízené motorizace třídy V pak doplňuje nová čtyřválcová přeplňovaná jednotka ve verzi V 300 d. Naftový dvoulitr zde produkuje 176 kW (236 koní) a 500 N.m točivého momentu. V případě tvrdé akcelerace motor nabízí funkci „overboost“, která chvilkově navýší výstup točivého momentu o dalších 30 N.m.

Standardně je potom u nového dieselu používána devítistupňová automatická převodovka, která nabízí režimy Comfort a Sport měnící charakteristiku a rychlost řazení. V základu je „véčko“ nabízeno s pohonem zadních kol, ale příplatkový pohon všech kol 4Matic je samozřejmě dostupný. 

Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

K uvedení faceliftu třídy V dále Mercedes dodává, že pro svůj segment velkoprostorových MPV již plánuje i čistě elektrický model. Modernizace „véčka“ bude uvedena na trh v březnu a německé ceny začínají na částce 36.990 euro, tedy v přepočtu asi 950.000 korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi EAT8: Sto lidí, sto názorů

Citroën C5 Aircross 2.0 BlueHDi (minitest)

Role vlajkové lodi je poměrně složitá. Zákazníci za své nemalé peníze chtějí to nejlepší a kompromisy jim moc nevoní. Dokázal nás vůbec nejdražší Citroën C5 Aircross přesvědčit o svých kvalitách?

10.  4.  2019 | Jan Mička | 7 příspěvků