Mercedes třídy V prošel lehkou modernizací. Pod kapotou má nový diesel

Velkoprostorová třída V od Mercedesu prochází faceliftem a kromě páru dalších novinek dostává i novou naftovou motorizaci.

Mercedes-Benz třídy V a také jeho „kempingové“ varianty Marco Polo a Marco Polo Horizon se v rámci faceliftu mění vzhledově jen minimálně. Na přídi si všimnete nově tvarovaného nárazníku s větší mřížkou a také chromovanou lištou. S dostupným paketem AMG Line poté „véčko“ vypadá samozřejmě trochu řízněji.   

V interiéru dochází k několika novinkám. Mění se design výdechů klimatizace a do nabídky přibývá nové obložení palubní desky, možnost luxusního koženého čalounění Nappa či Lugano, kdežto po stránce techniky se nyní třída V pyšní brzdovým asistentem nebo adaptivními dálkovými světly. Pro cestující vzadu jsou přitom nyní dostupné volitelně i luxusní sedačky podobné těm, které najdete v limuzíně třídy S. Nechybí tedy funkce elektrického nastavení, vyhřívání, odvětrávání i masáže.

Život bez bouraček? Mercedes-Benz tvrdí, že je to blízko

Život bez bouraček? Mercedes-Benz tvrdí, že je to blízko

Dosud nabízené motorizace třídy V pak doplňuje nová čtyřválcová přeplňovaná jednotka ve verzi V 300 d. Naftový dvoulitr zde produkuje 176 kW (236 koní) a 500 N.m točivého momentu. V případě tvrdé akcelerace motor nabízí funkci „overboost“, která chvilkově navýší výstup točivého momentu o dalších 30 N.m.

Standardně je potom u nového dieselu používána devítistupňová automatická převodovka, která nabízí režimy Comfort a Sport měnící charakteristiku a rychlost řazení. V základu je „véčko“ nabízeno s pohonem zadních kol, ale příplatkový pohon všech kol 4Matic je samozřejmě dostupný. 

Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

Mercedes začne nabízet příplatkovou výbavu i po zakoupení auta. O co půjde?

K uvedení faceliftu třídy V dále Mercedes dodává, že pro svůj segment velkoprostorových MPV již plánuje i čistě elektrický model. Modernizace „véčka“ bude uvedena na trh v březnu a německé ceny začínají na částce 36.990 euro, tedy v přepočtu asi 950.000 korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků