Mercedes třídy V nyní můžete mít v "noční" edici. Agresivitu má od AMG...

Třída V nyní může být také "temně vybavena"...

Takzvaná Night Edition je v posledních letech u Mercedesu už tradiční limitovanou verzí. Od třídy A až po eskové modely. Vždy se vyznačuje tmavými odstíny laků a doplňků a je podtržena kontrastními prvky. Výjimkou není ani třída V, která v této edici vyjíždí jako první vůz z řady užitkových Mercedesů.

Odlišuje se hlavně designem. Přední a zadní spodní díl nárazníku od AMG, stejně jako AMG prahy jsou k dispozici už ve standardu. Night Edition se také chlubí černými vnějšími zrcátky, mřížkou chladiče s černě lakovanými lamelami, devatenáctipalcovými AMG koly se sedmi dvoupaprsky vyvedenými v černé barvě, plaketami s nápisem EDITION po obou bocích a zatmavenými zadními okny. Interiéru vévodí komfortní sedadla v kůži nappa, přístrojová deska v kůži - obojí s kontrastním prošíváním – a koberečky s plaketou.

TEST Mercedes V Marco Polo Horizon: Když chcete víkend vozit s sebou

TEST Mercedes V Marco Polo Horizon: Když chcete víkend vozit s sebou

Night Edition je ale i o větší porci výbavy za sníženou cenu. Ve standardu je napřílad parkovací paket s kamerou 360 stupňů. K dispozici je novinka výhradně s dieselovým motorem 2,2 litru V250d s výkonem 140kW/190 koní, případně 150kw/205 koní po dobu 30 vteřin. Cena Night Edition začíná na 1 573 023 Kč bez DPH. V České republice lze objednávat nyní.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků