Mercedes třídy V nyní můžete mít v "noční" edici. Agresivitu má od AMG...

Třída V nyní může být také "temně vybavena"...

Takzvaná Night Edition je v posledních letech u Mercedesu už tradiční limitovanou verzí. Od třídy A až po eskové modely. Vždy se vyznačuje tmavými odstíny laků a doplňků a je podtržena kontrastními prvky. Výjimkou není ani třída V, která v této edici vyjíždí jako první vůz z řady užitkových Mercedesů.

Odlišuje se hlavně designem. Přední a zadní spodní díl nárazníku od AMG, stejně jako AMG prahy jsou k dispozici už ve standardu. Night Edition se také chlubí černými vnějšími zrcátky, mřížkou chladiče s černě lakovanými lamelami, devatenáctipalcovými AMG koly se sedmi dvoupaprsky vyvedenými v černé barvě, plaketami s nápisem EDITION po obou bocích a zatmavenými zadními okny. Interiéru vévodí komfortní sedadla v kůži nappa, přístrojová deska v kůži - obojí s kontrastním prošíváním – a koberečky s plaketou.

TEST Mercedes V Marco Polo Horizon: Když chcete víkend vozit s sebou

TEST Mercedes V Marco Polo Horizon: Když chcete víkend vozit s sebou

Night Edition je ale i o větší porci výbavy za sníženou cenu. Ve standardu je napřílad parkovací paket s kamerou 360 stupňů. K dispozici je novinka výhradně s dieselovým motorem 2,2 litru V250d s výkonem 140kW/190 koní, případně 150kw/205 koní po dobu 30 vteřin. Cena Night Edition začíná na 1 573 023 Kč bez DPH. V České republice lze objednávat nyní.

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků