Podla mojho nazoru to bude auto ktore bude splnat poziadavky obeznejsich ludi ktori nepotrebuju vyuzivat Mercedes vylucne na dlhe vzdialenosti. Pretoze povedzme si, nie kazdy Mercedes je do mesta. Tie ktore su na to prisposobene za Mercedesy nepovažujem. Ale uvazujme. Mercedes Benz triedy S uz mal v sebe namontovany aj benzinovu 260ku a 280ku oba boli V6, a malo to nieakych 170 PS a 190 PS. Samozrejme pisal sa rok 1991.280tka sa pouzivala az do roku 1998. 260 tiek bolo vyrobenych asi 25 000(1985 - 1991) kusov a 280 tiek asi 200 000(1979 - 1985) kusov.http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W126Takze Mercedes nesliapol vedla, pretoze po nizsich objemoch bol zaujem stale.(ked porovname objemy do 300 a nad 300) Mercedes jednoducho upravil velke objemy aby tolko vela nezrali. Bohuzial ekologicky a financny boom tlaci kazdeho. Ja myslim ze 2 liter s 220 PS je dobra volba a urcite sa na nej nebude zle jazdit. Konecne bude Sko pristupnejsie aj pre ludi ktori nezarabaju az tak velke peniaze :D
Jezdim Géčkem 400CDI. Umim si živě představit, jak vědci z NDR zkonstruují a namontují do G hypermoderní dvanáctiventilový dvouturbový jednoválec, o výkonu 45kW....:-PA Bursíci u toho budou tančit a stříkat... :-P Přitom jediná nepřispůsobivá rodina spálí za měsíc ekvivalent cisterny nafty....:-/ Celej ten ekologickej humbuk je k zblití....
"esklásu do každé rodiny"
Chlapci, mozno so mnou teraz nebudete suhlasit, ale bude to bestseller.
Rick a xxx majú pravdu .Tie dnešné obmedzenia,kurva. Tak načo 12 valec na kokot? ,krasne tichučko a komfortne to pôjde aj s 220PS štvorvalcom,bude to o hodne niššia nadobudacia cena a spotreba je len bonus.250tis.Km to vydrží a potom sa predá a kúpi sa v roku 2011 nový 200CDI s 1,6l štvorvalcom 260PS S-clase a čo je to problém?Asi len pre tých ,ktorím sa o takýchto autách len zdá?Otázka ,mclown prosím ťa na akom aute jazdíš?
Ty v tech autech taky nejezdis, kdyz mas za to, ze je to jedno. Zakaznici jsou dost konzervativni a pokud majetny top manager v de ziska pocit, ze jeho limuzina za 6 micu je k dostatni i jako bezne vozitko pro z jeho pohledu socku za 1,5 mice, degradovano motorem, kdyz proste lide ztrati pocit, ze kdyz s tim vozem prijede, tak prijede, protoze je v TOP prijmove skupine, pak proste jako zakaznik odejde jinam.
musim suhlasit
Je pravda ,že nejazdím auto typu S-klasse ale som tak trochu zastanca typu väčšie auto a motor menšej kubatury.Mam BMW E61 520d 163PS.Nehovorím ,že by sa mi nepačilo 535d alebo 535i a viem pochopiť aj tých ktorí si kúpia M3 . No pri posledných pokutách za rychlosť som si povedal načo viac.Som spokojný s touto volbou. Vozenie rodiny s malými deťmi na dovolenky ,plus služobky po Slovensku velký kufor,rázvor,dobrý podvozok aj športový aj komfortný(druhý najlahší motor v tomto modely mu na povestnom vyvážení pred.a zad.nápravy neuškodí skôr naopak).To som povedal len moje postrehy (Ináč mal som aj Audi A4 2,0Tdi 4x4,dve Oktavky 1,9TDi 110PS,jednu benzínovu,A31,8i,no najviac mi sedí bajer,možno najbližšie MB E- nejak ma zobrali zadokolky) No vraťme sa k tomu S-ku ,ak tento krok Mercedesu odplaší tých hlavných zákazníkov tak potom máš pravdu Radek .Ale ,ked sa vžijem do toho snoba čovlastní osemvalec MB a zbadá mňa "šuflikanta "so štvorvalcom ,pojde si kúpiť od jedu RR alebo Bentley?Lebo priamy konkurenti BMW a Audi podla mna budú raziť podobnú cestu,či je to výhodné z hladiska profitu alebo či je to nevýhodné po image-ovej stránke,neviem.Však nechajme to na stratégov MB,lebo ináč by som sedel v Sttudgarte ja ,alebo ty.
To nevim co pujde takovy snob koupit. Znam ovsem moviteho cloveka, ktery odesel od MB jinam a to z duvodu pocitove degradace znacky. Proste kdyz s tim meli jezdit, tak zjistitl, ez to ma dnes kde jaky nouma a ze ta znacka pro nej nema uz ten vyznam. Za ty roky koupil u MB mnoho modelu a to nejen ty nejvysi, ale i pro svou zenu. Presel uplne jinam, kde ten pocit vyjimecnosti ma.
Aj mňa by zaujímalo kam odišiel.
Nikam neodisiel, su to len dalsie rozpravky truhlika Ondrasika. Ono ludia co kupuju realne NOVE S 500, okrem politikov nemaju komplexy z S 320 Cdi tak isto, ako si nemyslim ze ten kto ma Octaviu Laurint a Klement ma komplexy z toho ze niekto ma Octaviu 1,6 Mpi.
Presne tak,aj ked ten čo vyhodil tolko penazí za L&K ,začne uvažovať či by si za tie love nekúpil nejaké MB C-čko najslabšej vybavy ale nie z takých pohnútok o ktorích tu rozpráva Radek,ale zato že chce lepšiu kvalitu a myslím že príchodom S-250 CDI sa kvalita MB určite nezmení-A TO JE HLAVNÉ!!! A že si to nekúpi nejaký zarytý individualista ?Ja pevne dúfam že sa z toho v Sttudgarte nedoserú ako pán R.O
Když řeknete A, řekněte taky B. Prozraďte nám pěkně prosím kam přešel i se svou manželkou, kde má ten úžasný pocit výjimečnosti.... :-| Manželka je jistě blondýna s IQ tykve a on na tom není mnohem líp...
Ano, blondynka IQ tykve je mozna vase matka a otec. Jeho zena sefuje jedne pomerne vyznamne firme. Ale to je vedlejsi.Presel do jedne italske znacky. Ale bez zeny. Ta ma ted tusim jeste CL co kupovali predtim. A je spokojeny.Jednoduse receno, pokud s nejakou exkluzivni veci zacne operovat kde jaky pablb, ztrati punc vyjimecnosti a ti, kteri si je z toho duvodu kupovali prestanou mit duvod si takovou vec kupovat. Je uplne jedno, zda se bavime o autech, mobilech, psacich perech nebo cemkoli jinem. Bud ma vec urcity exkluzivni brend, nebo nema. Tak to bylo, je a bude. Superbohac nikdy nebude frajerit s Corvette, ale koupi si treba Ultimu. Kdyz tu zacnou vyrabet ve velkem jako Ferrari, ztrati svou exkluzivitu a ti opravdu VIP o ni ztrati zajem. Nechapu co je na tom nepochopitelneho.
K jedné italské značce... To si děláte srandu, ne? Jako že se denně vozí ve Ferrari nebo Maserati? Tyto auta nejsou na denní ježdění vhodná, leda tak pro někoho, kdo musí denně ukazovat, že na to má. To už je ale spíše případ pro psychiatra, stejně jako Vy... :-|
Quattroporte je uplne normalna premiova limuzina vhodna na kazdy den. GranTurismo je vhodne takmer na kazdy den tiez ...
Proc srandu? Proc neni Quattroporte vhodne na denni jezdeni? Vzdyt je to akorat komfortni limuzina se silnejsim motorem. Ale zrejme mate s temi auty hodne zkusenosti co?Ve finale z vas mluvi jenom zavist, nic vic. Az budete tak uspesny, ze si to Maserati ci Ferrari koupite z mesicniho ci ctvrtletniho prijmu, pak si ho poridite i vy. Do te doby se budete ukazovat jenom jako zakomplexovany typek, ktery silacky pres net urcuje v cem maji lidi jezdit a v cem ne. No na toto tema asi nema smysl diskusotvat. PS - jeden tady od nas jezdi s Gallardem do prace tak 300 dnu v roce, leto, zima, podzim, jaro apod. To jenom k tomu, jak se s necim neda jezdit kazdy den. Ono kdyz si nekdo splni sen, proc by si ho neuzival kazdy den.
RO - presne tak, od nas jedna zena s F430 vpohode aj cez sneh v zime
Ja to vnimam tak, ze v Stuttgarte to maju spocitane. Mozno nejde ani tak o to, o com tu vacsina pisete - reprezentativnost. Mozno ide o udrzanie predajov resp. ich zvysenie aj napriek "krize". Sonder by sa podla toho mal stat dostupnejsim. Ak je to tak, ako teraz pisem, tak nemyslim, ze konkurencia nebude robit to iste - aj oni maju urcitu predstavu o predajnych vysledkoch. To, kto si bude taketo auta kupovat, to neovplyvnite ani motorom ani cenou. Aj dnes si S, A8, 7er kupuje rozna zmes ludi od topmanazerov cez vypalnikov az po ludi, ktori si nimi zvysuju ego a rozne ine veci. Ale kupuju si ich aj ludia, ktorym sa velke auta jednoducho pacia - pre pocit vacsej bezpecnosti, pre vacsi komfort jazdy a pre dalsich x veci.Niekto tu pisal o vybave. Ano, zakladna vybava je bohata, no neobsahuje nic ine, co by sa nedalo nakupit aj v inych triedach. Najvyssiu triedu podla mojho nazoru (co sa vybavy tyka) robia prave najnovsie vymozenosti, ktore si v inych triedach kupit neviete (od nightvision cez masazne kresla).Nesiel som v 250 CDI, no isiel som v C 220 CDI. Urcite novy model nebude niecim vyslovene zlym.
To souhlasim. Dnesni automobilky jsou ochotny vymenit jednoho klasickeho zakaznika za dva nahodne. Ti jim prinesou proste vice. A o tom to je. A to je prave ten pohled roku 2010...
Môže to byť aj tak ,že k tomu jednému klasickému pribudnú dvaja náhodný?!
To mozno bude. Ide o to, ze nova S classe strati ten smrnc vlajkovej lode. Ked zbadam Sko tak viem ze je to vrchol prace MB. Skvela vybava, motorizacia, design. Pri novom Sklasse tento pocit uz nebudem mat, betseller bude Sko na leasing s 4valcovym chrochtom a ziadnou vybavou naviac :/
a mas za to, ze nejprodavanejsi S320 CDI je reprezentativni auto? V teto tride by mel byt zaklad 8 valcu, cokoli pod tim je z meho pohledu degradace image. Takze uz jenom fakt, ze V6 naftoa verze u takoveho vlajkoveho vozu tvori dominanci prodeju je tragicke.Nicmene je pomalu rok 2010 a na auta je treba koukat soucasnym pohledem, ne pohledem, ktery se zastavil pred dvaceti lety.
ja viem, ale o zvyku ludi pchat do premioviek dizel celkovo pomlcim ... nechapem ich
neviem ci aj v cesku a na slovensku,ale celkovo najpredavanejsi je model S500 s podielom vacsim ako 50%. 320 CDI je za nim na druhom mieste-tu uz si tie % nepamatam
To ja nevim jak to je u nas ci u vas. Nicmene z udaju tusim lonskeho roku byl pro S-klasse nejprodavanejsim modelem S320 CDI.
Image je nanic, následuj instinkt, pij Sprite, voe :-D
No neboj zitra uz zacina skola, to te prejde brzo vtipkovani!:-DB-]
Podla mna je to len kacica a ziaden 4valec do Sklasse nepojde
furt to bude mít lepší dynamiku než vrcholnej dehet u mamuta
ze Mercedes si jebe svoju vlajkovu lod S klasse 4-valcom. To si nedovoli ani "socialna limuzina" Audi A8
Pri dnesnych omedzeniach a kontrolach pre urcitu skupinu ludi je prijemne mat velku, pohodlnu karoseriu a ten motor im uplne staci. V ziadnom pripade to nebude brzda premavky ako ine podmotorizovane kreacie.
tiez si myslim. utlmenie bude vdaka motorovemu priestoru dobre, 150 na dialnici to da v pohode, v meste 50 taktiez... jasne, ze sa to k charakteru S nehodi, ale to sa nehodi ziadny diesel.
tenhle motor budou mít hodně hotelový taxiky. Na co 6-hrnec, když jezdí hlavně město, a hotel-letiště...Na to tenhle motor bohatě bude stačit.
Na to by stačil i tříhrnek.
Ak by sme isli do extremu tak by stacil aj nejaky stabil 2-valec naftak co by pohanal konstantnymi otackami generator a pohon by zabezpecovali elektromotory.
Fiat dodá dvouválec v turbu:-D:-D:-D
Vždyť je to jedno, stejně je ta pixla k ničemu, mnohem lepší vozítko je MAD 53-B s dvouválcovým dvoutaktem Rotax 503 2V a karburátorem Bing, ten narozdíl od tohoto mastodonta projede i tam kam se bojí off-roady :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.