Mercedes třídy S 250 CDI: vlajková loď třícípé hvězdy se brzy dočká čtyřválce

Mercedes Benz třídy S, jenž už několik desítek let patří k vrcholu a ikonám ve svém segmentu, by se podle předběžných informací měl dočkat úsporného čtyřválcového pohonného agregátu. Bylo by to poprvé v historii, co by tuto limuzínu pohánělo něco jiného, než šesti-, osmi- nebo dvanáctiválec, ale vypadá to ale tak, že tradice a zvyklosti ustoupí nejnovějším „ekologickým“ a úsporným trendům.

Novinkou z dílny Mercedesu by tedy měla být verze S 250 CDI, kterou bude, jak již samotný název napovídá, pohánět 2,1 litrový dieselový čtyřválec s výkonem kolem 220 koní, což oproti dnes základní S 320 CDI není až o tolik méně. I když to tak tím pádem nemusí vypadat, agregát však na tom zřejmě bude z hlediska průběhu výkonu a celkové dynamiky citelně hůře a uspokojí leda ekologické fanatiky, kteří ještě nepochopili, že nejekologičtější je Mercedes S vůbec nemít...
Odměnou se jim stane nízká kombinovaná spotřeba nafty, která se prý bude držet na hodnotě 5,9 l/100 km. Připomeňme, že obdobný agregát již automobilka nabízí a to konkrétně k modelům C a E. Zda se 250 CDI uchytí i v nejvyšší třídě, zatím lze jen těžko odhadnout.
Klepněte pro větší obrázek 
I nový agregát bude součástí řady BlueEfficiency
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků