okamzite bych ji bral. z fleku. me se R ko libi a navic jako rodinne auto je prakticky...no, pockam si rok, dva, budou nejaky ojety, za mensi peniz...do ty doby musim vydrzet...
Tak eRku charakterem a stylem dost konkuruje Ford S-Max. Je to podobna koncepce. Jiste, ford nema 4x4, nema takove motory a celkove je nekde jinde, ale je to takova alternativa pro chude
Je. Ovšem s jinou úrovní a přitom za nepříliš rozdílné peníze.
Jediné čo pomôže R je zníženie ceny a hlavne zníženie hmotnosti....
R-ko nieje low-end. Znizovanie ceny je u takzchto modelov kontraproduktivne a zakaznikov ktori si to auto kupuju to iba nastve. To nieje bez urazky 308, megane, golf. Pred troma rokmi urobilo BMW vypredaj 7-miciek, ked isli z 3,2 mil na 1,9 mil. Predavali ich denne 20-ks, no nasrali tolko majitelov ze ked im 7-micka "dosluzila" tak presli k inej znacke. Ja osobne uvazujem k Mercedesu. S-ka je kraaasna.
Mě by třeba snížení ceny tak za rok a půl mohlo motivovat ...
Paradoxní na tom celém je, že Q7 je v podstatě jen výš posazená podobná obluda jako R-Klasse. přitom Q7 se prodává víc než dobře, R-ko mizerně. Politika motorů je podobná, politika ceny je podobná, cílová skupina je stejná. Tak kde to tedy vázne?
Ja bych spis zapochyboval o verohodnosti teto zpravy. B-]
a) designb) Q7 je SUV, kdezto R je spis MPV
Možná bych hledal příčinu v image. Pro Audi je Q7 krok vpřed - k většímu, luxusnějšímu. Pro Mercedes je R krok stranou, někam kde nemůže vyniknout jeho majestát a prestiž, mezi crossovery.
Snad si pan exprezident koupí i tento faceliftovaný model eRrrrrka, nejlépe s nějakým 12 válcem, když už je ten "zelenej" :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.