Mercedes třídy R čekají změny, prodeje neplní očekávání

16 komentářů

Vladimír
5. května • 4:32

jako první v ČR. :-D

Clayton
4. května • 15:00

Pro me hlavnim nedostatkem je chybejici moznost nahradit dve samostatna sedadla ve druhe rade trimistnou lavici, to se urcite tyka i dalsich typickych zakazniku - rodin s vice detmi.

Ace2
4. května • 19:52

Hmm jenže ty 2 samostatný sedadla se dají nahradit klasikou lavicí a dokonce je to snad volitelná položka bez příplatku.

Clayton
4. května • 21:30

Ještě loni to nešlo a tuto volbu jsem nikde nenašel, byť ji Mercedes už dlouho slibuje - podle mě stále není dostupná.

Ace2
4. května • 21:52

Je, už se dá objednávat. Několik dnů zpět jsem byl v Daimleru a s prodejcem jsem konfiguroval eRko. Od nového modelového roku bude k dispozici na přání lavice a všechny eRka budou automaticky s AMG paketem zdarma, též bude konečně i 388hp R500 místo dosavadní 305hp R500

jogurt
4. května • 15:34

Jaký by to mělo smysl? Aby se nedalo manipulovat s jednotlivými sedadly???? Na tři sedadla ani trojlavici stejně víc než 3 dětské sedačky nedáš a ani dát nesmíš.

Martin
4. května • 17:29

jestli jsem to pochopil líp než ty, tak jde o to, že ve druhý řadě jsou dvě sedadla? a mezi nima mezera, tak v tom případě tvůj příspěvek nemá smysl, samozřejmě na 3 sedačky nebo trojlavici nedáš víc jak 3 což je logické), ale jde o to, že podle předchozího tam jsou ty místa jen dvě, což by teda bylo dost marný

Martin
4. května • 17:34

a ještě se doplním, abych to nějak uzavřel: a tím že tam není v druhý řadě ta trojlavice, ale samostatný křesla, tak děckám bude chybět mezi nima ta část lavice pro třetího, kterou můžou využít jako odkládací plochu na cokoliv a tím pádem je to spíš autobus pro dospělý než rodinný auto a podlě mě je hodně klientů co si tohle auto přesně z tohohle důvodu nepoříděj

x12345678
4. května • 19:28

Identické uspořádání má například Sharan Highline a tam to jako handicap vychází spíš při cestování dospělých, než dětí. Jenže u stařečka Sharanu jsou v podlaze pod kobercem schovány úchyty pro konfiguraci 3 sedadel ve druhé řadě, takže stačí dokoupit pouzdra, našroubovat je tam a je z toho verze 2-3-1, případně dokoupit sedmé sedadlo a pak 2-3-2, protože v TP je vždy napsáno 5-7 míst.
Mně osobně ale konfigurace 2-2-2 nevadí a MB-R je auto, které se mi líbí.

doubt
4. května • 10:36

Se nedivím že to nikdo nechce. Vždyť je to úplně hnusné a předražené. Taky bych volil ML.

Ace2
4. května • 11:01

No to fakt není pravda. Předražený to není, v podstatě je to za stejnou cenu jako Ečko v kombíku. Komfort svezení se nedá srovnávat, stejně tak prostor v autě, zvláště pak u prodloužené verze. Ideální auto. Nicméně vám to těžko vysvětlovat když to znáte jenom z obrázků :-D

Andy
4. května • 13:41

pravda, absolvoval som v R500 cestu do Talianska z BA a vystupil ako keby som siel nakupit. Na cestovanie idealne auto.

jogurt
4. května • 9:23

Škodolibě se mi tlačí na klávesnici poznámka, že náhon na zadní kola je nesmysl, protože jde o pohon zadních kol, ale hlavně to, že není až tak úplně pravda, že R s pohonem zadních kol bude unikát. Nebude. V téže třídě používá pohon zadních kol například Iveco Daily nebo Volkswagen Crafter (což je stejně Mercedes).Ale teď vážně, R je podle mého názoru jeden ze tří zajímavých modelů Mercedesu (R, M, CLS), ostatní mi nic neříkají. A že je u něho přemrštěná cena je velká škoda, byl by ( a zřejmě i bude) daleko zajímavější.

xxx
4. května • 9:45

Hmmm, porovnavat MB -R s Crafterom, alebo Iveco Daily?

x12345678
4. května • 19:22

Zdá se, že jsi nepochopil vtip.

xxx
6. května • 12:26

doslo mi to az teraz,:-D prepac

Doporučujeme

Články odjinud