Nový Mercedes třídy G má český ceník. Zatím v nabídce jen s osmiválcem

Nová třída G je k mání zatím v jediné variantě. Ve srovnání s předchůdcem mírně podražila, ale v nabídce je modernější výbava.

Loni jste minulou generaci G500 s osmiválcem a sedmistupňovou automatickou převodovkou sehnali za ceníkových 2.808.410 korun. Novinka s tímto motorem a s devítistupňovým automatem startuje na částce 2.954.820 korun.

Základní výbava zahrnuje osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, metalický lak, kožené čalounění a dřevěné obložení interiéru. Ve standardu je i multimediální systém Command Online.

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Připlatit si lze například za audio Burmester, multimediální systém pro zadní řadu sedadel a devatenáctipalcové disky. V případě linie AMG pak můžete jezdit i na "dvacítkách". Interiér rozsvítí příplatkové ambientní osvětlení. Digitální přístrojový štít je také za příplatek, konkrétně za 27.050 korun. Hodit se může i nezávislé topení za 43.598 korun. MultiBeam LED světlomety jsou v nabídce za 36.596 korun.

Nová třída G oproti předchůdci nabízí také větší množství jízdních asistentů jako autonomní parkování či adaptivní tempomat. Lze je pořídit v jednotném paketu za 42 tisíc korun. Kameru s pohledem 360 stupňů koupíte v parkovacím paketu za 63.328 korun.

Mercedes-Benz třídy G - technická data a česká cena nabízené motorizace
Verze G500
Zdvihový objem [cm3] 3982
Válce/ventily 8/4
Největší výkon [kW/min] 310/-
Točivý moment [N.m/min] 610/2000-4750
Převodovka 9A
Max. rychlost [km/h] 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 11,1
G500 [Kč] 2.954.820
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků