Nový Mercedes třídy G má český ceník. Zatím v nabídce jen s osmiválcem

Nová třída G je k mání zatím v jediné variantě. Ve srovnání s předchůdcem mírně podražila, ale v nabídce je modernější výbava.

Loni jste minulou generaci G500 s osmiválcem a sedmistupňovou automatickou převodovkou sehnali za ceníkových 2.808.410 korun. Novinka s tímto motorem a s devítistupňovým automatem startuje na částce 2.954.820 korun.

Základní výbava zahrnuje osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, metalický lak, kožené čalounění a dřevěné obložení interiéru. Ve standardu je i multimediální systém Command Online.

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Připlatit si lze například za audio Burmester, multimediální systém pro zadní řadu sedadel a devatenáctipalcové disky. V případě linie AMG pak můžete jezdit i na "dvacítkách". Interiér rozsvítí příplatkové ambientní osvětlení. Digitální přístrojový štít je také za příplatek, konkrétně za 27.050 korun. Hodit se může i nezávislé topení za 43.598 korun. MultiBeam LED světlomety jsou v nabídce za 36.596 korun.

Nová třída G oproti předchůdci nabízí také větší množství jízdních asistentů jako autonomní parkování či adaptivní tempomat. Lze je pořídit v jednotném paketu za 42 tisíc korun. Kameru s pohledem 360 stupňů koupíte v parkovacím paketu za 63.328 korun.

Mercedes-Benz třídy G - technická data a česká cena nabízené motorizace
Verze G500
Zdvihový objem [cm3] 3982
Válce/ventily 8/4
Největší výkon [kW/min] 310/-
Točivý moment [N.m/min] 610/2000-4750
Převodovka 9A
Max. rychlost [km/h] 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 11,1
G500 [Kč] 2.954.820
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa okázale ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme rovnou říci, že je to docela škoda. Třeba Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou.

dnes | Miro Mihálik
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků