Nový Mercedes třídy G má český ceník. Zatím v nabídce jen s osmiválcem

Nová třída G je k mání zatím v jediné variantě. Ve srovnání s předchůdcem mírně podražila, ale v nabídce je modernější výbava.

Loni jste minulou generaci G500 s osmiválcem a sedmistupňovou automatickou převodovkou sehnali za ceníkových 2.808.410 korun. Novinka s tímto motorem a s devítistupňovým automatem startuje na částce 2.954.820 korun.

Základní výbava zahrnuje osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, metalický lak, kožené čalounění a dřevěné obložení interiéru. Ve standardu je i multimediální systém Command Online.

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Připlatit si lze například za audio Burmester, multimediální systém pro zadní řadu sedadel a devatenáctipalcové disky. V případě linie AMG pak můžete jezdit i na "dvacítkách". Interiér rozsvítí příplatkové ambientní osvětlení. Digitální přístrojový štít je také za příplatek, konkrétně za 27.050 korun. Hodit se může i nezávislé topení za 43.598 korun. MultiBeam LED světlomety jsou v nabídce za 36.596 korun.

Nová třída G oproti předchůdci nabízí také větší množství jízdních asistentů jako autonomní parkování či adaptivní tempomat. Lze je pořídit v jednotném paketu za 42 tisíc korun. Kameru s pohledem 360 stupňů koupíte v parkovacím paketu za 63.328 korun.

Mercedes-Benz třídy G - technická data a česká cena nabízené motorizace
Verze G500
Zdvihový objem [cm3] 3982
Válce/ventily 8/4
Největší výkon [kW/min] 310/-
Točivý moment [N.m/min] 610/2000-4750
Převodovka 9A
Max. rychlost [km/h] 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 11,1
G500 [Kč] 2.954.820
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků