Nový Mercedes třídy G má český ceník. Zatím v nabídce jen s osmiválcem

Nová třída G je k mání zatím v jediné variantě. Ve srovnání s předchůdcem mírně podražila, ale v nabídce je modernější výbava.

Loni jste minulou generaci G500 s osmiválcem a sedmistupňovou automatickou převodovkou sehnali za ceníkových 2.808.410 korun. Novinka s tímto motorem a s devítistupňovým automatem startuje na částce 2.954.820 korun.

Základní výbava zahrnuje osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, metalický lak, kožené čalounění a dřevěné obložení interiéru. Ve standardu je i multimediální systém Command Online.

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Připlatit si lze například za audio Burmester, multimediální systém pro zadní řadu sedadel a devatenáctipalcové disky. V případě linie AMG pak můžete jezdit i na "dvacítkách". Interiér rozsvítí příplatkové ambientní osvětlení. Digitální přístrojový štít je také za příplatek, konkrétně za 27.050 korun. Hodit se může i nezávislé topení za 43.598 korun. MultiBeam LED světlomety jsou v nabídce za 36.596 korun.

Nová třída G oproti předchůdci nabízí také větší množství jízdních asistentů jako autonomní parkování či adaptivní tempomat. Lze je pořídit v jednotném paketu za 42 tisíc korun. Kameru s pohledem 360 stupňů koupíte v parkovacím paketu za 63.328 korun.

Mercedes-Benz třídy G - technická data a česká cena nabízené motorizace
Verze G500
Zdvihový objem [cm3] 3982
Válce/ventily 8/4
Největší výkon [kW/min] 310/-
Točivý moment [N.m/min] 610/2000-4750
Převodovka 9A
Max. rychlost [km/h] 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 11,1
G500 [Kč] 2.954.820
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků