Nový Mercedes třídy G má český ceník. Zatím v nabídce jen s osmiválcem

Nová třída G je k mání zatím v jediné variantě. Ve srovnání s předchůdcem mírně podražila, ale v nabídce je modernější výbava.

Loni jste minulou generaci G500 s osmiválcem a sedmistupňovou automatickou převodovkou sehnali za ceníkových 2.808.410 korun. Novinka s tímto motorem a s devítistupňovým automatem startuje na částce 2.954.820 korun.

Základní výbava zahrnuje osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, metalický lak, kožené čalounění a dřevěné obložení interiéru. Ve standardu je i multimediální systém Command Online.

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Zvládne pneumatika pro SUV těžký terén? Vyzkoušeli jsme novinku od Bridgestone

Připlatit si lze například za audio Burmester, multimediální systém pro zadní řadu sedadel a devatenáctipalcové disky. V případě linie AMG pak můžete jezdit i na "dvacítkách". Interiér rozsvítí příplatkové ambientní osvětlení. Digitální přístrojový štít je také za příplatek, konkrétně za 27.050 korun. Hodit se může i nezávislé topení za 43.598 korun. MultiBeam LED světlomety jsou v nabídce za 36.596 korun.

Nová třída G oproti předchůdci nabízí také větší množství jízdních asistentů jako autonomní parkování či adaptivní tempomat. Lze je pořídit v jednotném paketu za 42 tisíc korun. Kameru s pohledem 360 stupňů koupíte v parkovacím paketu za 63.328 korun.

Mercedes-Benz třídy G - technická data a česká cena nabízené motorizace
Verze G500
Zdvihový objem [cm3] 3982
Válce/ventily 8/4
Největší výkon [kW/min] 310/-
Točivý moment [N.m/min] 610/2000-4750
Převodovka 9A
Max. rychlost [km/h] 210
Zrychlení 0-100 km/h [s] 5,9
Komb. spotřeba [l/100 km] 11,1
G500 [Kč] 2.954.820
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků