Mercedes třídy C v kombi verzi téměr bez maskování (spy photos)

Švédsko se pro mnoho automobilek stalo zemí testování a jinak tomu není ani v případě Mercedesu. Svět už sice oběhly oficiální fotografie sedanu třídy C, nyní se ale podíváme „do očí” verze kombi, ve Stuttgartu zvané Estate. Tu se podařilo zachytit téměř bez maskování.

Ačkoli sedan přijde na trhy hned po ženevském autosalonu, na kombi si budou muset zákazníci počkat o půl roku déle. Co se týká motorizací, shrňme to ještě jednou. Benzínové jednotky budou zastupovat modely C180 Kompressor (156 k), C200 Kompressor (184 k), šestiválce C230 (204 k), C280 (231 k) a C350 (272 k).

Vyznavači dieselů si přijdou na své ve verzích C200 CDI (136 k), C220 CDI (170 k) a šestiválec bude prozatím zastupovat model C320 CDI (224 k).

Tip: Představení třídy C ve verzi sedan včetně oficiálních fotografií si můžete prohlédnout zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
C-Klasse ve verzi kombi dorazí o půl roku později

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků