Mercedes třídy C v kombi verzi téměr bez maskování (spy photos)

Švédsko se pro mnoho automobilek stalo zemí testování a jinak tomu není ani v případě Mercedesu. Svět už sice oběhly oficiální fotografie sedanu třídy C, nyní se ale podíváme „do očí” verze kombi, ve Stuttgartu zvané Estate. Tu se podařilo zachytit téměř bez maskování.

Ačkoli sedan přijde na trhy hned po ženevském autosalonu, na kombi si budou muset zákazníci počkat o půl roku déle. Co se týká motorizací, shrňme to ještě jednou. Benzínové jednotky budou zastupovat modely C180 Kompressor (156 k), C200 Kompressor (184 k), šestiválce C230 (204 k), C280 (231 k) a C350 (272 k).

Vyznavači dieselů si přijdou na své ve verzích C200 CDI (136 k), C220 CDI (170 k) a šestiválec bude prozatím zastupovat model C320 CDI (224 k).

Tip: Představení třídy C ve verzi sedan včetně oficiálních fotografií si můžete prohlédnout zde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
C-Klasse ve verzi kombi dorazí o půl roku později

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků