Mercedes třídy B dostal menší facelift

Kromě velkého SUV, modelu ML, nadělila stuttgartská automobilka lehčí omlazení také třídě B. Ta je na trhu již tři roky, a tak si menší modifikace rozhodně zasloužila. A co je nové?

Především je třeba zmínit pozměněnou přední část vozu s agresivnějším nárazníkem. Odlišná jsou také zpětná zrcátka a pokud budete všímaví, spatříte také nové zadní svítilny a přepracovaný nárazník pod nimi. V interiéru bude na výběr více látkových kombinací sedadel a také nová kůže Artico.

Pod kapotou bude k dispozici šestice motorů. Benzínové verze zahrnují model B150 (95 koní), B170 s výkonem 116 koní (druhá verze NGT flex-fuel schopna spalovat jak benzin tak zemní plyn), pak následuje model B200 se 136 koňmi a vrchol nabídky tvoří B200 Turbo s výkonem 193 koní. Naftové motory jsou k dispozici pod označením B180 CDI s výkonem 109 k a B200 CDI s výkonem 140 koní.

Automobilce se podařilo u omlazené třídy snížit kombinovanou spotřebu průměrně o 7 procent. K tomu napomohla také nová technologie Start-Stop, která například při stání na křižovatce vypne motor a ten v případě potřeby akcelerace ihned naskočí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Třída B po faceliftu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků