Mercedes třídy B dostal menší facelift

Kromě velkého SUV, modelu ML, nadělila stuttgartská automobilka lehčí omlazení také třídě B. Ta je na trhu již tři roky, a tak si menší modifikace rozhodně zasloužila. A co je nové?

Především je třeba zmínit pozměněnou přední část vozu s agresivnějším nárazníkem. Odlišná jsou také zpětná zrcátka a pokud budete všímaví, spatříte také nové zadní svítilny a přepracovaný nárazník pod nimi. V interiéru bude na výběr více látkových kombinací sedadel a také nová kůže Artico.

Pod kapotou bude k dispozici šestice motorů. Benzínové verze zahrnují model B150 (95 koní), B170 s výkonem 116 koní (druhá verze NGT flex-fuel schopna spalovat jak benzin tak zemní plyn), pak následuje model B200 se 136 koňmi a vrchol nabídky tvoří B200 Turbo s výkonem 193 koní. Naftové motory jsou k dispozici pod označením B180 CDI s výkonem 109 k a B200 CDI s výkonem 140 koní.

Automobilce se podařilo u omlazené třídy snížit kombinovanou spotřebu průměrně o 7 procent. K tomu napomohla také nová technologie Start-Stop, která například při stání na křižovatce vypne motor a ten v případě potřeby akcelerace ihned naskočí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Třída B po faceliftu

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků