Mercedes svolává novou třídu S, hrozí uvolnění bezpečnostního pásu

Mercedes svolává novou třídu S, hrozí uvolnění bezpečnostního pásu

Aktuální Mercedes-Benz třídy S je dost možná nejlepším automobilem na světě – ale dětské nemoci se nevyhýbají ani jemu. Majitelé nové třídy S musí nebo v minulých dnech museli navštívit servis, kde jim technici zkontrolovali zakončení bezpečnostního pásu. Ten by se teoreticky mohl při nehodě uvolnit. 

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Test Mercedes-Benz S 350 BlueTec: V naprostém pořádku

Kontrola a případná výměna zabere podle Mercedesu nejvýše 15 minut. V Německu se servisní kampaň týká 303 aut, ve Spojených státech 290. Několik kusů bylo nutné zkontrolovat rovněž v České republice. „V ČR jsme měli pět vozů, u kterých jsme prověřili napojení bezpečnostního pásu k úchytu,“ řekl nám Jan Kuhn z tuzemského zastoupení Mercedes-Benz. 

Mercedes S 500 ujel 100 km bez řidiče v běžném provozu

Mercedes S 500 ujel 100 km bez řidiče v běžném provozu

Třída S je vlajková loď značky s trojcípou hvězdou ve znaku. Luxusní sedan o délce přes pět metrů se prodává za ceny 2 116 290 až 3 991 790 Kč, příplatkovou výbavu nepočítaje. 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků