Mercedes spustil výrobu EQS SUV v Alabamě. K prvním zákazníkům dorazí v prosinci

7 komentářů

Praktické auto
27. srpna • 13:46

Nějak se nechlubí kapacitou té výrobní linky :) nejspíš očekávají takovy nápor objednávek že ji brzo budou navyšovat :).

Petr
27. srpna • 12:30

Ta nelakovaná spodní část kapoty to je teda ostuda.

Pepa
27. srpna • 22:46

A jako k cemu ma byt lakovana wole??? Ty jezdis s otevrenou kapotou?

mmichall
27. srpna • 11:20

To ako kto uveri tomu ze tento 2,5 tonovy mastodont bude mat spotrebu???
107,8/633(594)x10017,03kwh na 100km
Alebo v pripade 4x4
18,15kwh na100km
A za predpokladu ze bude k dispozicio celych 107,8kwh bateriek.To tieto cisla zerie len cisty zeleny fanatik alebo uplny magor co nevie co s peniazmi.

miandys
29. srpna • 7:40

Hele souruhu, zapomínáš na realitu, že zákazníky, kteří si kupují auta za 3 miliony plus poněkud nezajímá údaj o spotřebě. Obzvláště pokud si ho jednou za týden nabijí doma z vlastní FVE.To je volnočasová zábavá vás, cílová skupina bazar do 150K.Takže tady jsi s takovými postřehy jen za trapáka.Lidé, co mají tolik peněz, že nevědí co s nimi, obvykle nejsou pitomí, jak si naivně myslíš. Pitomci totiž peníze obvykle vydělat neumějí, tak jako ty.

Pikus
27. srpna • 13:29

To bude slz, až porovnata papírovou a skutečnou spotrebu u spalovaku...

mmichall
27. srpna • 14:50

Kde je porovnavana papierova spotreba ???
Je to cisty vypocet kapacita/udavany dojazd x100
To je cista fyzika...
Aj tak je v tom vzorci neuvedena hlavne realne vyuzitelna kapacita baterie.Udavana bude podla mna nizsia ako ta z vypoctu...Sa zobud uplakanec...

Doporučujeme

Články odjinud