Výkladní skříň nejmodernější techniky německé automobilky už sjíždí z linek. Vzniká na stejné lince jako třída S a Maybach.
Elektrický sedan s dojezdem až 770 kilometrů už v této chvíli vzniká v továrně v Sindelfingenu. A ne v ledajaké, místem jeho zrodu je elitní továrna 56, která ukazuje budoucnost po stránce udržitelnosti a hospodaření s energií. Fotovoltaické panely na střeše závod zásobují 30 procenty elektrické energie a další šikovné řešení najdeme na samotné lince.
Ta může být díky své flexibilitě pouze jedna, umožňuje totiž montáž jak vozů se spalovacím motorem, tak elektromobilů. Velký důraz klade továrna 56 na digitalizaci a optimalizaci, které pomáhají jejím 1500 zaměstnancům na každém kroku. Ti mimo jiné museli projít důkladným školením pro práci s vysokonapěťovými komponenty.
Model Mercedes-Benz EQS se představil v polovině letošního dubna. Nejde o prosté elektrifikované „esko,“ využívá speciální platformu, díky níž poskytne v rámci své délky 5179 mm maximum prostoru. Baterie o maximální kapacitě 107,8 kWh poskytuje vysoký dojezd, nabíjet je možné až 200 kW.