Mercedes SLS AMG od Brabusu: laděný racek

Pokud se vám standardní „racek” alias Mercedes-Benz SLS AMG zdá být jako příliš krotký, Brabus pro vás má řešení.

Ladičská společnost Brabus patří k nejrenomovanějším úpravcům automobilů ze Stuttgartu a nyní představila modifikované provedení „Gullwingu“, tedy nové interpretace vzoru z padesátých let. Novinka se vyznačuje stylistickými doplňky a drobnými vylepšeními mechanických skupin.

Na první pohled si všimneme sady spoilerů vyrobené vesměs z uhlíkových kompozitů dodávané v různých odstínech lakování, ale též v čistě „přírodní“ úpravě. V této sadě najdeme nový přední spoiler, údajně zvyšující přítlak na přední nápravě, nové kryty ventilačních otvorů na kapotě a předních blatnících, decentní odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru a modifikovaný zadní nárazník s výřezy pro čtveřici koncovek výfuků přepracované výfukové soustavy.

Aby si aerodynamické prvky nepřipadaly osamělé, došlo i na nová kola, a to vskutku pořádná. Na přední nápravě se nachází ráfky s průměrem 20 palců a pneumatikami 275/30 ZR20 a na nápravě zadní pak ráfky ještě o palec větší a obutá do pneumatik 295/25 ZR21.

Společnost Brabus stále pracuje na ladění standardního osmiválce s objemem 6,3 l, který z výroby dává přes 560 koní, ale již nyní lze zakoupit výfukový trakt vyrobený z titanové slitiny, jenž váží pouhých 12 kg, což je o 40 % méně než ve standardu. Soustava obsahuje pneumaticky ovládaný obtok, jímž lze přímo z kabiny měnit akustický projev motoru.

Nově odladěné závěsy kol a tlumicí jednotky umožňují regulaci tuhosti, ale také světlé výšky, a to v rozmezí plných 40mm. Také přímo na palubě najdeme řadu novinek od nového tachometru přes specifický volant, kožené čalounění a dekorační panely z nerezové oceli až po sadu pedálů z matného kovu

Ceny doplňků neznáme, ale pokud vám toto celkem vkusné dílko padlo do oka, Brabus vám jistě rád udělá nabídku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SLS AMG: Gullwing od Brabusu
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků