Mercedes SLS AMG od Brabusu: laděný racek

Pokud se vám standardní „racek” alias Mercedes-Benz SLS AMG zdá být jako příliš krotký, Brabus pro vás má řešení.

Ladičská společnost Brabus patří k nejrenomovanějším úpravcům automobilů ze Stuttgartu a nyní představila modifikované provedení „Gullwingu“, tedy nové interpretace vzoru z padesátých let. Novinka se vyznačuje stylistickými doplňky a drobnými vylepšeními mechanických skupin.

Na první pohled si všimneme sady spoilerů vyrobené vesměs z uhlíkových kompozitů dodávané v různých odstínech lakování, ale též v čistě „přírodní“ úpravě. V této sadě najdeme nový přední spoiler, údajně zvyšující přítlak na přední nápravě, nové kryty ventilačních otvorů na kapotě a předních blatnících, decentní odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru a modifikovaný zadní nárazník s výřezy pro čtveřici koncovek výfuků přepracované výfukové soustavy.

Aby si aerodynamické prvky nepřipadaly osamělé, došlo i na nová kola, a to vskutku pořádná. Na přední nápravě se nachází ráfky s průměrem 20 palců a pneumatikami 275/30 ZR20 a na nápravě zadní pak ráfky ještě o palec větší a obutá do pneumatik 295/25 ZR21.

Společnost Brabus stále pracuje na ladění standardního osmiválce s objemem 6,3 l, který z výroby dává přes 560 koní, ale již nyní lze zakoupit výfukový trakt vyrobený z titanové slitiny, jenž váží pouhých 12 kg, což je o 40 % méně než ve standardu. Soustava obsahuje pneumaticky ovládaný obtok, jímž lze přímo z kabiny měnit akustický projev motoru.

Nově odladěné závěsy kol a tlumicí jednotky umožňují regulaci tuhosti, ale také světlé výšky, a to v rozmezí plných 40mm. Také přímo na palubě najdeme řadu novinek od nového tachometru přes specifický volant, kožené čalounění a dekorační panely z nerezové oceli až po sadu pedálů z matného kovu

Ceny doplňků neznáme, ale pokud vám toto celkem vkusné dílko padlo do oka, Brabus vám jistě rád udělá nabídku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SLS AMG: Gullwing od Brabusu
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků