Mercedes SLR McLaren se loučí, do výroby jdou poslední kusy série Stirling Moss

Společná cesta německé automobilky Mercedes-Benz a významného výrobce sportovních vozidel McLaren bude již za pár dnů u svého definitivního konce. Na výrobních linkách totiž dokončují poslední kusy z limitované edice Stirling Moss, kterou jako labutí píseň tohoto sportovního modelu automobilka představila v lednu tohoto roku.

Celkem byla naplánována výroba 75 kusů a toto číslo se necelý rok po začátku produkce postupně naplnilo. „Běžná” verze SLR se ale loučí s poněkud zajímavější statistikou - celkem se za pět let vyrobilo přes 2 000 kusů a to i přesto, že model se nesetkal s takovým úspěchem, s jakým se původně počítalo.

Nicméně Mercedes Benz začal svým modelem SLS AMG úplně novou etapu, kde tentokrát nabídne levnější sportovní model s významným odkazem na minulost a špičkovou technikou AMG. McLaren si pak na svém písečku bude hrát s novinkou MP4-12C.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Komplexní pohled na řadu Mercedes SLR  McLaren

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků