Mercedes SLK Piecha Design: styl především

Ladičská společnost Piecha Design si vzala do parády Mercedes SLK řady R171. Výsledkem je uhlazený sportovní styl.

Sada modifikací nese název Performance RS, týká se pouze stylistických úprav a lze si individuálně pořídit jen některé z jejích prvků. Již od pohledu to vypadá, že Mercedes SLK po zásahu Piecha Designu bude patřit rozhodně k tomu lepšímu, co se ve světě tuningu objevuje.

Cílem ladiče bylo zdůraznit sportovní poslání vozu, ale citlivými zásahy mu zachovat patřičnou dávku nadčasové elegance sériového provedení. Při pohledu na příď zaznamenáme zcela nový přední nárazník (+ 1 590 eur) s vestavěnými denními světly z LED, zdvojeným „lízátkem“, dodatečnými otvory pro přístup vzduchu k předním brzdám a specifickými kulatými mlhovkami. Maska chladiče zachovává jednoduchou, dominující trojcípou hvězdu doplněnou vodorovnými lištami z leštěné nerezové oceli. Zaoblené prahové obklady (+ 450 eur) mají ve své zadní části ventilační otvory, pod těmito obklady mohou být na přání efektní světla LED (+ 298 eur).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak je vidět na snímku, zapínají se po otevření dveří a nepřímo osvětlují nástupní otvor okolo bočních dveří. Malá zpětná zrcátka závodního typu jsou ke karoserii připevněna zdvojenými raménky. Disponují vyhříváním a možností manuálního sklápění. Celkovému dojmu prospívají devatenáctipalcové lité ráfky dp2 Phantom nazouvající pneumatiky o rozměru 225/35 ZR 19 vpředu a 255/30 ZR 19 vzadu, zadní nápravu však lze osadit disky o průměru 20 palců s pneumatikami 265/25 ZR 20.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Při pohledu na zadní část vozu si všimneme nového nárazníku (+ 1 355 eur) s širokou voštinovou vložkou, difuzorem a dodatečným spoilerem vespod. Za další příplatek zde najdeme symetrické průřezy k protažení sériových koncovek výfuku, nebo upravené soustavy Piecha Quadro (od 1 190 eur) se dvěma páry kruhových koncovek. Toto potrubí se instaluje za původní katalyzátor bez nutnosti řezání a svařování a lze je adaptovat na čtyř i šestiválcové modely. Víko zavazadlového prostoru je opatřeno decentním spoilerem (+ 255 eur), jenž sahá přes celou šířku kapoty. Za 398 eur lze obdržet efektní skleněný deflektor mezi hlavovými opěrkami, ale připlatit si lze i za upravenou, sníženou střechu. Tu je díky modifikacím možno otevírat a zavírat až do rychlosti 60 km/h.

Ačkoli na technické úpravy tentokrát nedošlo, Peicha Design se věrný svému názvu soustředí především na vzhledovou stránku, jde o dílko vcelku zdařilé. Nebo máte jiný názor?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz SLK Piecha Design
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků