Mercedes SLC přijíždí v rozlučkové edici. Odkazuje na původní SLK z 90. let

Malý roadster od Mercedesu se chystá do důchodu a automobilka tak možným zájemcům dopřává speciální finální edici.

Mercedes-Benz SLC Final Edition je tedy posledním hurá před tím, než se německá automobilka s kompaktním roadsterem podle všeho nadobro rozloučí. Je totiž velice pravděpodobné, že nástupce SLC se již nedočkáme. Velice příhodně navíc Final Edition odkazuje na svého předchůdce SLK. Přichází totiž v podobně jasném odstínu karoserie.

Pokud totiž zvolíte vrcholnou verzi AMG SLC 43 Final Edition, výhradně se vám dostane karoserie ve žluté barvě Sun Yellow, která má odkazovat na lak originálního SLK v době jeho představení v polovině 90. let. Pro kontrast je poté karoserie ozdobena leskle černými doplňky – předním splitterem, výdechy na kapotě a blatnících, klikami dveří, kryty zrcátek a částmi předního nárazníku.  

Mercedes třídy V prošel lehkou modernizací. Pod kapotou má nový diesel

Mercedes třídy V prošel lehkou modernizací. Pod kapotou má nový diesel

Verze Final Edition je pak kromě AMG specifikace s dvakrát přeplňovaným třílitrovým šestiválcem o výkonu 287 kW (390 koní) dostupná i pro slabší SLC 300, 200 i 180 s dvoulitrovým čtyřválcem či respektive nejslabší šestnáctistovkou.

U nižších specifikací je nicméně žlutá dostupná také a standardně je kombinována s AMG paketem obsahujícím agresivnější přední nárazník, 18palcová AMG kola, podvozek snížený 10 mm a větší brzdy s vrtanými kotouči (úpravy již standardně obsažené u AMG SLC 43).  

TEST Mercedes-Benz X 350 d 4Matic Power: Dělník ve fraku

TEST Mercedes-Benz X 350 d 4Matic Power: Dělník ve fraku

Uvnitř se v obou modelech nachází dvoubarevné kožené čalounění s šedým prošíváním, vyhřívání v oblasti krku je standardem a samozřejmě nesmí chybět řada plaket a log zdůrazňujících finální edici SLC.

Do prodeje zavítá SLC Final Edition letos v březnu a základní cenovka je stanovena na 41.537 euro. Tedy v přepočtu asi 1,1 milionu korun.  

Minitest Peugeot 5008 1.6 PureTech GT-line: Kočkopes? Spíš něco za něco

Peugeot 5008 1.6 Pure Tech (minitest)

Sedm samostatných sedadel, obrovský kufr, vynikající variabilita a žádný pohon všech kol. Podle Francouzů SUV, podle nás benzínový minivan umně maskovaný za crossover.

dnes | Miro Mihálik
První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků