Mercedes SL65 AMG Black od Indenu

Ladičská společnost Inden Design ponořila roadster Mercedes – Benz SL65 AMG do černé barvy, jež slibuje nevšední zážitky.

Německá firma Inden Design není při výběru objektů své tvořivosti nijak náročná a proslavila se především svými pracemi na základě vozů Ferrari a Mercedes – Benz. Vloni na sebe ale upozornila svojí svéráznou kreací „kostky na kolech“ Daihatsu Materia, ale teprve před několika týdny představila odvážný projekt, který přepracuje stávající velký sedan Mercedes – Benz S500 (W221) do podoby blízké tovární verzi S65 AMG. Nyní přichází s další novinkou. Do práce si tentokrát vzala roadster SL65 AMG, jenž vychází ze sériového provedení SL65 AMG Black Series.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

To však automobilka Mercedes – Benz nabízí pouze v kombinaci s pevnou střechou z uhlíkových kompozitů, nicméně u Inden Designu se rozhodli nabídnout požitek edice Black Series také milovníkům jízdy s větrem ve vlasech. Na první pohled si všimneme nového bodykitu, který svým celkovým zpracováním připomíná tovární kupé. Za zmínku stojí především citelně rozšířené podběhy kol, nové nárazníky na obou koncích karoserie opticky propojené prahovými obklady, zvýrazněná odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru, zatmavená maska chladiče nebo kapota s otvory pro odvod vzduchu od chladičů.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kola dělají auto, tento stroj je opatřen dvacetipalcovými litými ráfky obouvajícími pneumatiky o rozměrech 265/30 vpředu a 325/25 vzadu. Modifikace interiéru se omezují prakticky jen na volant s populárním plochým spodkem, který je spolu se stíněním přístrojového štítu čalouněn ještě populárnější Alcantarou. Stranou zájmu Inden Designu nezůstala ani pohonná jednotka. Šestilitrový dvanáctiválec s přeplňováním dvojicí turbodmychadel dává ve standardním naladění Mercedesu SL65 AMG 612 koní (450 kW), ale úpravy Indenu z něj dostaly plných 680 koní (500 kW). Nový výfuk má zajistit plnější zvuk a odstranění omezovače rychlosti pak možnost naplno využívat výkonových schopností stroje.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků