Mercedes SL63 AMG IWC: šlape jak hodinky?

Mercedes-Benz spolupracuje s výrobcem švýcarských hodinek IWC již několik let. Podívejme se na jejich nejnovější společný počin.

Mercedes-Benz SL63 s označením AMG je skutečnou lahůdkou. Automobilce se kromě dalších úprav povedlo s posledním faceliftem i mírně snížit hmotnost a tím také zvýšit obratnost a dynamičnost tohoto vozu. Za název továrního úpravce Mercedesu se však v limitované edici čítající 200 kusů přidá ještě jeden název - značka švýcarských hodinek IWC.

Pod kapotou je umístněn, stejně jako u klasické AMG verze, atmosférický osmiválec s výkonem 525 koní a maximálním točivým momentem 630 Nm. Hodnoty zrychlení jsou taky docela zajímavé, stovku z klidu „dá“ SL63 AMG za 4,6 vteřiny a maximální rychlost je elektricky omezena na 300 km/h. I přestože se ve verzi AMG IWC pod kapotou nic nezměnilo, vůz oplývá řadou unikátních prvků.
 
Z nich bychom mohli jmenovat třeba poprvé použitý lak Kashmir White, karbonové obložení interiéru, logo IWC na středové konzole, nebo luxusní hnědou kůži nappa. Možná trochu překvapením je, že hodiny v interiéru jsou digitální, což zrovna verzi IWC trochu ubírá na lesku. Pro ilustraci bychom například mohli vzpomenout, že ručičkové hodiny IWC zasadil Mercedes do středové konzole kupříkladu modelům CL, nebo S ve vybraných výbavách. Absenci analogových hodin v interiéru si však může zákazník vykompenzovat hodinkami IWC Grosser Ingenieur, které obdrží spolu s vozem.
 

První objednávky začne automobilka přijímat již za pár týdnů, přičemž ke svým majitelům se první kusy dostanou v listopadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mercedes SL63 AMG IWC
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků