Mercedes SL 55 AMG ztrácí maskování (spy photos)

Objektiv bystrého fotografa zachytil již jen docela lehce maskovaný vůz Mercedes – Benz SL 55 AMG během testování v běžném provozu. Při pátrání po podobě nové generace řady SL jsme zatím odkázáni právě na špionážní snímky, ty poslední jsme vám zatím ukázali vloni v prosinci a vidíte na nich záběry z testování vrcholného provedení SL 63 AMG na Nordschleife, přičemž po očku jsme mohli nahlédnout již i do interiéru. Níže připojené snímky byly pořízeny v blízkosti Nürburgringu a podle všeho patří stroji Mercedes – Benz SL 55 AMG. Ten bude opatřen stejným motorem jako výše zmíněný SL 63 AMG (vyjma dvojitého přeplňování), půjde tedy o vidlicový osmiválec s objemem 5,5 l. Jde samozřejmě o stejnou jednotku, jaká pohání také třeba sedan Mercedes S63 AMG modelového roku 2011. Za pozornost stojí dva páry koncovek výfuků, zvětšené sání ve spodní části předního nárazníku nebo odvrtávané kotouče, což jen potvrzuje, že jde o variantu AMG. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků