Mercedes S500 předělá Inden na S65 AMG

Německá ladičská společnost Inden Design připravila zajímavý paket pro stávající majitele Mercedesů S500…

Většina ladičských firem se soustředí především na modifikace nových a zpravidla též drahých modelů. Nicméně Inden Design, jinak specialista především na značky Mercedes – Benz a Ferrari, dokáže v tomto ohledu přinášet překvapení. Možná si vzpomenete na loňské léto, kdy jsme vám představili působivě vylepšenou „kostku na kolech“ Daihatsu Materia. A ještě o rok dříve Inden Design připomněl svoji zvláštní ladičskou sadu z roku 1991 určenou pro majitele prastarých strojů Mercedes – Benz E (W126). Na fotografiích pod tehdejším článkem můžeme vidět velice zachovalý kus, původně vyrobený v roce 1983, který ale po úpravách „dostal“ nárazníky faceliftované verze z roku 1986 a přední světlomety z americké verze. Nekompromisní charakter dodal tomuto vozu černý lak ladící s množstvím chromových prvků. Uvnitř použil úpravce čalounění kůží Nappa a sportovní přední sportovní sedadla Konig.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nyní je ale Inden Design zpět s novým projektem, který se tentokrát soustředí na velký stuttgartský sedan Mercedes – Benz S500 (W221). Konstruktéři se soustředili na vylepšení vzhledu i mechanických skupin, takže vůz vypadá velmi podobně jako špičkové tovární provedení S65 AMG loňského modelového roku. Na první pohled si všimneme nových nárazníků (vpředu se svítilnami LED pro denní svícení), difuzoru, zadních svítilen, prahových obkladů, rozšířených blatníků či zpětných zrcátek povětšinou převzatých právě z novější verze S65 AMG. Karoserie je lakována v matově šedém odstínu a doplněna dvacetipalcovými litými ráfky obouvající pneumatiky o rozměru 265/30 vpředu a 275/30 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ani interiér „velkého medvěda“ pozornosti pánů z Inden Designu neunikl a najdeme v něm kvalitní čalounění v kombinaci dvoubarevné kůže a Alcantary, přičemž dřevěné dekorační panely byly nahrazeny díly z uhlíkových kompozitů. Pod kapotou se ukrývá pětilitrový osmiválec s výkonem zvýšeným na 420 koní (309 kW) doplněný novou výfukovou soustavu. Podvozek byl doplněn sníženou světlou výškou a brzdovou soustavou převzatou z vrcholného, dvanáctiválcového modelu Mercedes – Benz S600 využívající šestipístkových třmenů vpředu a čtyřpístkových vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 16 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků