Mercedes S po faceliftu bude schopný autonomní jízdy i v zatáčkách

Vrcholný sedan od Mercedesu bude v rámci faceliftu k dispozici s ještě větší armádou jízdních asistentů. Díky tomu se dostane ještě blíž k plnému autonomnímu řízení.
Mercedes S po faceliftu bude schopný autonomní jízdy i v zatáčkách

Mercedes-Benz třídy S čeká v letošním roce facelift. Ten bude na jednu stranu dohánět novější infotainment, který již dostala třída E, současně ale vylepší také systém autonomního řízení, jak informoval britský Autocar.

Vyspělejší adaptivní tempomat Distronic bude umět řídit vůz i ve složitějších jízdních podmínkách, měnit na pokyn řidiče jízdní pruhy, či projíždět zatáčky bez následování vozu před sebou.

Propojený bude s detekcí dopravního značením, díky čemuž v autonomním režimu nebude překračovat maximální povolenou rychlost. V orientaci si nově pomůže i mapovými podklady ze systému Command 5.5.

Vůz se bude v provozu pohybovat na základě zvoleného jízdního režimu. Eco se bude soustředit na defenzivní styl jízdy a šetření paliva. Comfort bude nejplynulejší a Sport si dovolí brzdit později a akcelerovat ostřeji.

Mercedes-AMG GT na dalších snímcích: Hybridní sporťák pro celou rodinu

Mercedes-AMG GT na dalších snímcích: Hybridní sporťák pro celou rodinu

Přepracované bude i autonomní řízení. Podle zástupců automobilky má být plynulejší a chytřejší. Reakci od řidiče nebude vyžadovat po třicet sekund. Hlavně z legislativních důvodů tento limit příliš rychle stoupat nebude.

Nejkrásnější Mercedes jde do prodeje. E kupé již zná své české ceny

Nejkrásnější Mercedes jde do prodeje. E kupé již zná své české ceny

Zmíněných vylepšení třída S dosáhne nejen díky vylepšenému softwaru, ale i novým kamerám a radaru. Krom inovací v této oblasti dostane facelifovaná vlajková loď také lepší světlomety a jiný design zadní svítilen. Spekuluje se i o mild-hybridní variantě. Na živo bychom se s ním mohli setkat v září letošního roku na autosalonu ve Frankfurtu.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků