Mercedes S po faceliftu bude schopný autonomní jízdy i v zatáčkách

Vrcholný sedan od Mercedesu bude v rámci faceliftu k dispozici s ještě větší armádou jízdních asistentů. Díky tomu se dostane ještě blíž k plnému autonomnímu řízení.
Mercedes S po faceliftu bude schopný autonomní jízdy i v zatáčkách

Mercedes-Benz třídy S čeká v letošním roce facelift. Ten bude na jednu stranu dohánět novější infotainment, který již dostala třída E, současně ale vylepší také systém autonomního řízení, jak informoval britský Autocar.

Vyspělejší adaptivní tempomat Distronic bude umět řídit vůz i ve složitějších jízdních podmínkách, měnit na pokyn řidiče jízdní pruhy, či projíždět zatáčky bez následování vozu před sebou.

Propojený bude s detekcí dopravního značením, díky čemuž v autonomním režimu nebude překračovat maximální povolenou rychlost. V orientaci si nově pomůže i mapovými podklady ze systému Command 5.5.

Vůz se bude v provozu pohybovat na základě zvoleného jízdního režimu. Eco se bude soustředit na defenzivní styl jízdy a šetření paliva. Comfort bude nejplynulejší a Sport si dovolí brzdit později a akcelerovat ostřeji.

Mercedes-AMG GT na dalších snímcích: Hybridní sporťák pro celou rodinu

Mercedes-AMG GT na dalších snímcích: Hybridní sporťák pro celou rodinu

Přepracované bude i autonomní řízení. Podle zástupců automobilky má být plynulejší a chytřejší. Reakci od řidiče nebude vyžadovat po třicet sekund. Hlavně z legislativních důvodů tento limit příliš rychle stoupat nebude.

Nejkrásnější Mercedes jde do prodeje. E kupé již zná své české ceny

Nejkrásnější Mercedes jde do prodeje. E kupé již zná své české ceny

Zmíněných vylepšení třída S dosáhne nejen díky vylepšenému softwaru, ale i novým kamerám a radaru. Krom inovací v této oblasti dostane facelifovaná vlajková loď také lepší světlomety a jiný design zadní svítilen. Spekuluje se i o mild-hybridní variantě. Na živo bychom se s ním mohli setkat v září letošního roku na autosalonu ve Frankfurtu.

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků