Mercedes S po faceliftu bude schopný autonomní jízdy i v zatáčkách

Vrcholný sedan od Mercedesu bude v rámci faceliftu k dispozici s ještě větší armádou jízdních asistentů. Díky tomu se dostane ještě blíž k plnému autonomnímu řízení.
Mercedes S po faceliftu bude schopný autonomní jízdy i v zatáčkách

Mercedes-Benz třídy S čeká v letošním roce facelift. Ten bude na jednu stranu dohánět novější infotainment, který již dostala třída E, současně ale vylepší také systém autonomního řízení, jak informoval britský Autocar.

Vyspělejší adaptivní tempomat Distronic bude umět řídit vůz i ve složitějších jízdních podmínkách, měnit na pokyn řidiče jízdní pruhy, či projíždět zatáčky bez následování vozu před sebou.

Propojený bude s detekcí dopravního značením, díky čemuž v autonomním režimu nebude překračovat maximální povolenou rychlost. V orientaci si nově pomůže i mapovými podklady ze systému Command 5.5.

Vůz se bude v provozu pohybovat na základě zvoleného jízdního režimu. Eco se bude soustředit na defenzivní styl jízdy a šetření paliva. Comfort bude nejplynulejší a Sport si dovolí brzdit později a akcelerovat ostřeji.

Mercedes-AMG GT na dalších snímcích: Hybridní sporťák pro celou rodinu

Mercedes-AMG GT na dalších snímcích: Hybridní sporťák pro celou rodinu

Přepracované bude i autonomní řízení. Podle zástupců automobilky má být plynulejší a chytřejší. Reakci od řidiče nebude vyžadovat po třicet sekund. Hlavně z legislativních důvodů tento limit příliš rychle stoupat nebude.

Nejkrásnější Mercedes jde do prodeje. E kupé již zná své české ceny

Nejkrásnější Mercedes jde do prodeje. E kupé již zná své české ceny

Zmíněných vylepšení třída S dosáhne nejen díky vylepšenému softwaru, ale i novým kamerám a radaru. Krom inovací v této oblasti dostane facelifovaná vlajková loď také lepší světlomety a jiný design zadní svítilen. Spekuluje se i o mild-hybridní variantě. Na živo bychom se s ním mohli setkat v září letošního roku na autosalonu ve Frankfurtu.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků