Mercedes s motorem uprostřed a technikou z F1 čeká na schválení

Mercedes s motorem uprostřed a technikou z F1 čeká na schválení

Mercedes pravděpodobně zařadí do výrobního programu další supersport, který se postaví nad současné kupé Mercedes-AMG GT. Má to být nástupce modelů SLR a SLS a konkurence modelům automobilek Porsche, Ferrari, McLaren nebo Lamborghini.

Německá automobilka chce ale opustit koncepci s motorem vpředu a vrátit se k motoru uprostřed. Takové auto jsme naposled viděli na konci 90. let jako Mercedes-Benz CLK GTR. Jednalo by se tak o duchovního nástupce, ale těžko říci, jestli by Mercedes takový model nasadil do závodů.

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

Test Mercedes-AMG GT S: Jeden den středem pozornosti

CLK-GTR byl vlastně homologační speciál, zatímco nový supersport má být spíše ukázkou technologií a dovedností. Mercedes by rád využil svého jména ve Formuli 1 a nasadil přeplňovaný motor s hybridním systémem odvozeným od toho ze závodního programu F1.

Mercedes ale nechce vůz z kategorie LaFerrari, spíše má jít o menší model srovnatelný s McLarenem 650S a Ferrari 488 GTB, píše britský Autocar. Použitím hybridní techniky by to bylo něco jako BMW i8, ale s úplně jinými dynamickými parametry. Projekt nyní čeká na schválení a pokud vše půjde podle plánu, svět by ho mohl spatřit v roce 2019.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků