Mercedes S Coupé Concept: jaká bude produkční realita?

Mercedes S Coupé Concept: jaká bude produkční realita?

Jedním z těch zajímavějších automobilů, které jsme si mohli prohlédnout na autosalonu ve Frankfurtu, byl koncept naznačující podobu budoucího kupé odvozeného od třídy S. Už z prvních fotografií bylo zřejmé, že tohle auto příliš daleko k sériové výrobě nemá, což také potvrdil v rozhovoru pro Autocar India designér Mercedesu Jan Kaul.

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Mercedes-Benz S Coupé Concept: ohromné, ale překvapivě elegantní

Koncept používá jako svůj základ předchozí generaci třídy S. Sériová verze, která by se měla objevit na trhu příští rok, bude přibližně o deset milimetrů vyšší a o dvacet milimetrů užší. To tedy znamená výšku 1419 mm a šířku 1938 mm. Změn se dočká také přední část, která by měla dostat méně „žraločí nos“. Na místo disků o velikosti 21" pak v budou k vidění v konečném provedení disky o palec menší.

Co by se naopak už měnit nemělo, to je například volič převodovky, volant, ovladače na středovém panelu (pokud lze o nějakém panelu vůbec mluvit)... Vše zmíněné známe z aktuálně prodejně velmi úspěšné třídy S. Zaručeně se pak můžeme rozloučit třeba s výdechy klimatizace, které jsou čistě záležitostí konceptu (můžeme si být téměř jisti, že i toto přebere kupé od S) nebo malým displejem se čtyřmi hodinami ukazujícími čas v různých světových městech. Designéři si při návrhu auta představovali vůz atraktivní pro Jamese Bonda a toto měl být jeden z detailů, který danou skutečnost dokládá.

Mercedes-Benz třídy S má na kontě už přes 30 000 objednávek

Mercedes-Benz třídy S má na kontě už přes 30 000 objednávek

Na závěr dobrá zpráva pro všechny, kteří očekávají kromě kupé také otevřenou verzi. Kabriolet by se měl objevit nedlouho po představení velkého kupé.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků