Mercedes S 63 AMG Coupé dostal od Mansory další dávku karbonu

Mercedes S 63 AMG Coupé dostal od Mansory další dávku karbonu

Mercedes-Benz třídy S Coupé se už dočkal péče od společnosti Mansory dříve. Výsledek byl k vidění letos ve Frankfurtu a byl takový řekněme velmi výrazný. Pro zájemce o něco decentnějšího (na poměry Mansory) přichází pro tento model nová úprava. Opět hraje prim karbon, ale tentokrát ho nenajdete úplně všude. I když pořád je karbonu na autě více než dost.

Galerie: Frankfurtský tuning jako přehlídka luxusu i nevkusu

Galerie: Frankfurtský tuning jako přehlídka luxusu i nevkusu

Nový (karbonový) je přední spoiler, výdechy na blatnících, menší střešní spoiler a obrovské zadní křídlo. Došlo přirozeně na upravené prahy, zadní nárazník, difuzor i kapotu. Vše podtrhují nová kola o velikosti 22 palců, případně vzduchový podvozek snížený v základním nastavení o tři centimetry.

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Úprava vychází z provedení S 63 AMG, které standardně nabízí 430 kW (585 koní). Jestli vám to přijde málo, můžete sáhnout po některé z úprav motoru, kterou Mansory nabízí. Ta „nejslabší“ zvedne výkon na 530 kW (720 k), výkonnější alternativou je 588 kW (800 k), respektive 662 kW (900 k) a vrcholem je provedení s maximem naladěným na 736 kW, tedy tisíc koní. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků