Uhři tady řádi. MB řádí s S-klassou... ještě že už je pátek a budu moct taky řádit B-]
Ten motor si stejne normalni zakaznici kupovat nebudou, ten je primarne urcen do hotelovych taxiku a mestskych limo service, kde naprosto staci. To je to same jako E 200CDI, naprosta vetsina techle vozitek konci jako taxiky. Podivejte se na ojete dvoustovky jeden taxik vedle druheho.
...s BMW 730d som sa mal tu moznost previezt a vobec nevidim dovod na nejake pohorsenie. 520d sa mi dokonca s 5-kovej rady lubi najviac. Ak uz niekomu nestaci 0-100 pod osem a spica cez 240 tak uz naozaj neviem. Na zabavu su tu ine auta. Su aj taki co nepotrebuju ukazovat svoje ego s nezmyslami ako W12 apod...
Jediný rozumný dôvod pre takýto motor je asi vylepšenie štatistiky, koľko v priemere jednotlivé modely vyprodukujú CO2 na 1 km. Neviem síce, ako sa ráta, či váženým aritmetickým priemerom z predaných vozidiel alebo jednoduchým priemerom z ponúkaných modelov - ale v každom prípade tento motor túto štatistiku trochu vylepší.
bingo ! Ano nebudu ty předpisy citovat ale automobilky v EU jsou nuceny vyrábět papírově šetrná vozidla z toho pak mají finanční zvýhodnění ( nižší daně ? ) . Samo je to předpis kterého se automobilky chopily v duchu aby se vlk nažral a koza zůstala celá. Tedy EU "musí" být spokojená, oni přece takové auto vyrábějí. Za to že se takové auto skoro neprodává přece oni nemohou... Hádám že to je důvod proč Spiker koupil Saab. Ono to jsou jen hrátky s čísly. Podobné hrádky s čísly jsou že automobilka Vám bude tvrdit, že se prodalo 1000ks vozidla xy. Marketingový kouř to samo z toho udělá jako že 1000 prodáný = 1000 zápisů v registu. Realita je ta, že to může být 50% na sklad, 25% na náhradní díly a jen 25% se skutečně prodá koncovému uživateli.
Panove vysvetlete mi jediny duvod proc by si mel kupovat uspesny clovek co jezdi z prilehle vesnice do mesta kde ma firmu S500 ?za predpokladu ze nema fyzicke nebo psychicke problemi, ktere si leci na silnici.
Proč? Prostě chce jezdit v komfortu, a má na to.To je jako tvrdit, že je hloupost mít větší byt než garsoniéru, když člověk není pořád doma... (Což se dá u úspěšného člověka předpokládat, že se nebude povalovat doma jako socka na podpoře.)
pokud není člověk pořád doma tak není úspěšný, ale žebrák, bohužel to lidi ještě nepochopili.
Teď nevím, jestli to bylo míněno vážně.Na světě je spousta možností vyžití - a většina z nich se neodehrává na gauči obývacího pokoje.
chce ho...
Az budes jednou v pozici, kdy te pusti u te S500 za volant, tak to poznas sam. Do te doby chapu, ze je to pro tebe naproste sci-fi.
Takže tebe někdo za ten volant pustil a je jisté, že je to opravdu zážitek pro každého zapáleného řidiče. Ale budeš si takový vůz kupovat, nebo to už je naprosté sci-fi i pro tebe?
Zdenecku, podivej, to, na co ted civis, jsou pismenka. A ta pismenka davaji dohromady slova. Ta slova se pak skladaji do vet a ty vety maji nejaky vyznam. Ten je zde klicovy. Az pochopis, o cem ostatni pisi, zacne mit smysl, aby ses taky ucastnil. Resp. ono to ma smysl i ted, dvorniho klauna tu klidne muzes hrat dal:-D
Tebe opravdu neřadím k lidem, od kterých bych očekával rozumnou odpověď, ale tvůj blábol mě i tak překvapil...
Ty kazdeho nazyvas klaunom a saskom, by ma zaujimalo kam sa pasujes ty sam ?
Lamale ty jsi usmevna figurka:-DDomaci ukol: - Najit nejake dukazy pro tvrzeni, ze nazyvam klaunom a saskom KAZDEHO- Po neuspesnem hledani studena sprcha- Pouziti te veci mezi usima k priznani si, ze tak nenazyvam kazdeho, ale jen ty, kteri se tak chovaji- Uvedomit si, proc k nim patris (tady uz budes celkem daleko, rika se, ze priznani si problemu je 50% reseni)- Zaridit se podle tohoHodne stesti:-D
skyLIGHT , tak domaca:nazval si tak mna v debate o mitsubishi 1,8d nazov...a nazval si tu dalsieho - teda velke % tych co ti oponuju a troska sa s tebou dlhsie natahuju su nakoniec usmevne figurky, klauni, sasovia atd...tvoj typycky znak: miesto odpovede na otazky blabolis dalej a nevies odpovedat...domaca pre teba: odpoved na povodnu otazku: Kam sa pasujes ty sam ? :-D
Koukam, ze uz jsi blizko:-D Uz jsi pochopil, ze krome cloveka, ktery nechape ani jediny duvod pro koupi S500 jsi tim saskem jen ty - bravo! :-D
Pokud tím druhým člověkem máš na mysli mě, napiš, kde jsi vyčetl, že nechápu jediný důvod pro koupi S500! Pokud to neuděláš, budu tě mít nejen za někoho, kdo není schopen pochopit ani vlastní text, tím méně text cizí, ale už nezvratně za naprostého blba, který není schopen se orientovat ani ve vlastních myšlenkách! Doufám jen, že tento text pro tebe nebude příliš náročný, dal jsi už najevo, že se neorientuješ v mnohem kratších větách...
Klid zdenku, nervy mas jen jedny, tak si je setri:-D Nepredpokladam, ze by ti to doslo, ale mozna, mozna by mohlo. Uvidime.
vidis skylight toto je opat situacia kedy nevies odpovedat na otazku ale zatiahnes to len blbymi kecmi....odkazujes sa stale na fakty ale tebe nic nevrava
Ono se nadarmo neříká, že mezi největší neštěstí v životě patří srážka s blbcem! On prostě neustále debatu zatahuje k nějakému "problému", o kterém zde nikdo nemluvil, ale on sám ho bude tvrdošíjně vytvářet, a co je nejhorší, smyšlenými "argumenty" a konfliktními názory bude hájit něco, o čem vůbec nebyla řeč. Ale budiž, je přeci všeobecně známo, že čím větší blb, tím větší sebvědomí. Před takovými lidmi je, bohužel, jediná záchrana - rychle od nich pryč!
Takze nepochopil. NeprekvapiloB-]
Skyline: pro tebe slovo "rozdil" a "duvod" je to stejne ? Ja se ptal PROC KDYZ JEZDIM 90% ve meste stojim v kolonach si mam kupovat S500 a NE S250 CDI ?to jako ten vykon mam pouzit na roztlaceni te kolony ? Nebo ????? Ja chapu ze ty by jsi to potreboval, at vsichni vidi ze mas S500 a koukal kolem sebe na lidi jak na chudaky. Citis se jak misrt sveta, pokud to stejne delas i na silnici ze svim (kdyz ne 10 ta 7 letim ) japoncem, tak se nediv az te nekdo na krizovatce vytahne z auta ! B-]
Ne Andre, mas uz horsi pamet. Ty ses ptal:"Panove vysvetlete mi jediny duvod proc by si mel kupovat uspesny clovek co jezdi z prilehle vesnice do mesta kde ma firmu S500 ?"Pokud nevidis ani jeden duvod proc mit S500, tak to je holt tvuj problem. Samozrejme, kdybys hned na zacatku napsal, proc kupovat S500, kdyz travis 90% v kolonach, tak to se bavime o ponekud jine situaci. Nicmene tos nenapsal.To blaboleni na konci me slusne pobavilo, soudis me podle sebe?:-D Internetovy psychology mam rad, je s nimi sranda. :-D
O tom blaboleni by ti vedel vykladat jeden borecek z krasne bile X6 B-] mozna on ted potrebuje psychologa kdyz vidi na krizovatce cervenou :-Di kdyz mam takovej pocit ze se bavim z Radkem O. pak by jsi se mel opravdu zamyslet zda ti internet neskodi ...
Ja som pochopil jedine to, ze kazdy kto ta schova do vacku s prstom v nose je sasek, tych ozaj nieje vela lebo ostatni sa ani nesnazia...takze sme dvaja..Bravo ? dakujem :-)ani sa nebudem dozadovat odpovede na otazku, ludom ktory sa ukajaju blabolami o faktoch, v skutocnosti fakty nic nehovoria
Dvaja sasovia su na jednu diskusiu tak akorat. Ze sa schovavas do vacku s prstom v nose ovsem naznacuje, ze niesi iba saso, ale aj prasaB-]
Ty si za dvoch to si trafil, takze tak akurat...este je tu R0de, takze je to uz moc :-D
Koukam, ze mas koprivku i z goese. Pridej lamale, pridej:-D
Zdenku rekni mi jediny duvod proc bych ti mel napsat v cem jezdim a v cem jsem mel tu cest ??? Umim si zive predstavit ty reakce :-DDenne stravim 45 minut v kolanach kdyz jdu do firmy tak proc S500 a ne S250 cdi ???
Andre, zřejmě ses zmýlil nebo jsi mě nepochopil, to nebyla reakce na tebe, ale na Skylina, já mám stejný názor jako ty.
Pretoze narozdiel od CDI sa masazne sedadla daju vypnut.
Něco mi říká, že S-Klasse bude mít přecijen o něco lepší odhlučnění než 1.4 TD-červené-I ve Fabii a vevnitř to nemusí být tolik poznat.
A ako konkretne pomaha odhlucnenie proti vibraciam?
Ale no tak, vibracie na neutral nepozna ani moj 2 rocny tdci s 107 tkm a ani 5 rocne dci s 188 tkm a to si naozaj nerobim srandu.
Skyline ty mi budes vykladat az mne nekdo pusti do S500 ????? vzpamatuj se hochu ja neridim 10 let stareho japonce :-D
Pokud nekdo nechape duvod, proc by mel nekdo chtit S500 na dojizdeni do prace, pak je tezke si myslet, ze takovy clovek vi, o cem mluvi. Toz se pochlub, internetovy borce, cim jezdis. PS: ja 10 let stareho japonce nemam, nekdo te spatne informovalB-]
Skyline, taky se to dá napsat tak, že ty nechápeš důvody, proč někdo na "dojíždění do práce" nechce S500, ale stačí mu S250, za nižší cenu a při prakticky stejném komfortu.
Omyl zdenku. Ja nic takoveho nepsal. Pokud mas pocit, ze ano, pak bych ocenil citaci. Fakt me zajima, kdes to vycetl.
Je to hned první věta nad mým příspěvkem nad tebou. Snad rozumíš tomu, co sám píšeš, teď ti můžu zopakovat tvá slova o tom, jak vznikají věty a jejich smysl, když to pochopíš, pak můžeš nebýt za šaška a můžeš se zúčastnit diskuze...:-))
Koukam, ze se ti do citace nechce:-D Bud chlap a priznej, zes strelil vedle. B-]
Panebože, to je tedy síla, snažím se ještě doufat, že si deláš legraci...
Pro pomalejsi zdenka po lopate: "Mit alespon jeden duvod, proc na dojizdeni koupit S500." NEROVNA SE "Nechapat, proc by nekomu stacilo S250CDI"Nevim, jestli ti to pomohlo, protoze ja jsem si 100% jisty, ze si srandu nedelas a tu svou nechapavost nepredstiras:-D
stale lepsie 10r japonec ako 10r VW :-))
vedle vedle :-D
mi lezie na nervy toto ubohe osocovanie , len dokazujes aky si obmedzeny... kazdy nezije len kvoli tomu aby mal pod kapotou 10 valec, ludia ziju aj pre ine veci a casto je im uplne ukradnute ba proti logike platit za 10 valec so spotrebou 20l v meste len preto, ze o uzasne taha...nechyba im to nechapes? kazdy clovek ma ine priority a zije kvoli inym vecia, auto je pre neho len vec ktora ho pohodlne prevezie a nie modla... to taka bukva ako ty nikdy nepochopi... cloveka co mi povie, ze mu staci 2,2CDI v tomto aute normalne pochopim a nebudem to otrcat paprcky a hrat sa na prvu ligu
Klidek lamale, at ti nepraskne zilka:-D Nez se priste zacnes vztekat, precti si aspon dvakrat, na co reagujes a pak napis neco k veci a ne jen hromadu zblebtu mimo misu.
toto je pre mna relax, nemaj obavy o moje zilky, teba som este nic rozumne napisat nevidel, ale nahoda je blbec snad ti to raz vyde drzim palce
Jo jo, ten relax vidim, skaces tady po kazdem mem prispevku jak Zako po biomase:-D
ja som taky komunikativny a priebojny, neviem preco by som mal byt pri tom automaticky na nervy ? vravim relax, ty si vrav co chces mas pravo
Lamale lamale, ty jedna lamo:-D"mi lezie na nervy toto"Ja tiez neviem, preco si pri tom automaticky na nervy, to je tvoj boj:-D
skylight , to ze mi lezie na nervy nejake osocovanie hned neznamena, ze som na nervy celkovo... asi sudis podla seba tak ked teba nieco naserie napr ti tvoja shade nechyti na 1x tak potom si uz zo vsetkeho na nervy :-D v pohode, najdi si nejaky damsky klub tam to bude podobne
Lamale, ja nesoudim podle sebe, ale podle toho, cos napsal. Ze ty jsi na nervy tak nejak rozpolcene a byvas na ne misty castecne a misty celkovo me ovsem neprekvapuje a leccos se tim vysvetluje. Jen houst a vetsi kapky:-D
ty si o tom ale preci prectes a vis vsechno, ni?
možná místo psaní blitek bys na sobě mohl zapracovat, abys tím úspěšným vesničanem taky byl. B-]
asdf: ted jsi citoval sve rodice :-D :-D :-D
No ved prave, vsimni si kolko ludi si tu lieci psych ci fyz. problemy a hned zistis odkial fuka vietor :-D
proc z toho nekteri tak kvetou...znam lidi co chteji jezdit "v luxusu", ale motor jim je skoro sumak - tim nechci rict ze by si koupili S klasse HTP - ale je jim uplne jedno jestli jim tam brumla 4 litrovy benzin, nebo trilitrovy diesel. Hlavne ze to obstojne jezdi.
Jo takových lidí znám také dost. Taky jim je putna jestli pod kapotou je invalidní motor ,xx válec ,nebo wankel , jenže ono to nepojede.Právě ti kteří chtějí luxus "hodně pocejtí". Protože právě oni si ho přece koupili pro své ego, dost brzy by pak to nadšení opadlo, pokud by měli pocit, že jim ukáže záda každý 2.0l R.Clio.
Vis, tihle lidi na silnici jezdi - nezavodi. I kdyby je to Clio predjelo couvanim, tak jim to vadit nebude, protoze proste jezdi svym tempem... Ne kazdemu stekaji curky potu po zadech jenom proto, ze ho nekdo predjel... :)
100b. :-D hlavne ked sa u nas jazdi 50/90/130 takze hlavne vyznavaci luxusu potrebuju s500
tu su ale tazky milovnici vozov ale zaroven inovatori, im to trha srdce lebo asi im to zakazuje si kupit ten model s 6hrncovym motorom... preco sa nepostazovat, taky ROde to je zakaznik S classe ten by ti vedel porozpravat ako tym trpi chudacek
kupi si to ten co potrebuje velke pohodlne auto /vybral si tento mercedes/a nezalezi mu na tom, ze nebude mat 6 valcovy zvuk a kultivovanost atd...ano aj laik rozozna co lepsie znie ked v tom ide ale nie kazdy to musi mat....pokial to nevytlaci viac valcove motory, nevidim dovod preco by to v ponuke nemalo zostat, cim sirsia ponuka tym lepsie ako moznost je to dobraci sa to k takemu autu hodi alebo nie ti moze byt jedno pokial ho sam nejazdis
Kdo? Všichni! Vždyť už teď na silnici stěží potkáte jinou motorizaci než 320CDI, 30d či 3.0TDI. Kupujou to, co je nejmenší a teď bude nejmenší 250CDI. Všichni chtějí vypadat cool navenek, ale uvnitř je to bída. Mě připadá S-Classe s 320CDI stejně pošetilé jako smíchat archivní červené víno s kolou.
Archívní červené smíchané s kolou bys ty nepil, ale proč by nemohlo někomu chutnat? Takže ty si můžeš pít archívní čisté, nebo ti v tom někdo bude bránit?? Opravdu nechápu tuto stupidní debatu...
Chapal by som to keby 4 valce vytlacia 6 valce /co sa mozno raz stane aj ked neverim/ , to by bola skoda bez debaty, ale teraz nieje co riesit, je to len dalsia moznost v ponuke s lepsou cenou a ekonomikou
Přesně tak, a o to jde hlavně! Jak už jsem psal výše, vždyť zde nejvíce křičí ti, kteří na vůz v této kategorii nikdy nebudou mít, a to ani s tím nejlevnějším motorem. A co se týká těch 6ti válců, možná není daleko doba, kdy skončí nejen ty, ale spalovací motory vůbec, benzínové i dieselové. Ale doufám, že současné generace se to snad ještě týkat nebude...
suhlas co dodat...tiez dam rad prednost silnejsiemu autu, ale v Sku mi ani jeden motor nepride slaby... miestne celebrity kazdeho oznacia ze posahaneho teoretika, ktory na len na teorie a nie vozenie sa....to si treba zvyknut, sposobuje to silny komplex zo zivota a sameho seba
Tieto keci ceskych radoby odbornikov mam skutocne rad. cely tento server aj s redaktormi, ktori su zaujati proti dieselovej technike. Niekedy to hranici s netaktom, ktory by si jeden odborny novinar mal skutocne odpustit. Ale tu slovicko odborny je asi prilis nadnesene
Hazatérni, hogy a felső-magyarországi területeken.
Attila neni ten domov trosku vic na vychod ? Nejaka aziska step, nezapominej nejste Evropane a verim ze jednou budou mit slovaci a srbove spolecne hranice :-D
To bylo zbytecne krute:-D
A jsme zase u toho. Uhercan dorazi a zacne vsechny kolem shazovat. Cos dokazal ty? Co mas ty? Nic ze... tudiz pokud ti to nevoni, jdi jinam. Udelas lip a prestanes delat rodine ostudu.
Rode ty si kus chuja.
furt lepší než opice naprcaná maďarem B-]
Maďar ťa ráno obúval, si len ďalší z milióna sedlákov čo si myslia, čím viac západnejšie bývaš, tým viac si môžeš otvárať držku.
asdf, ono se to rika uplne opacne ze madar je opice naprcana slovakem a hozena za dunaj :-D takze bud ti tuto pravdu rikal madar nebo sam jsi madar :-D
víš, když nejsi kripl, tak si nevybíráš mezi špatnými možnostmi. nevidím důvod, proč bych měl bejt maďar nebo nedej bože slovák, svoloč je to stejná. B-]B-]B-]
Ja myslel ze na ucnaku uci historii. A mas uplnou pravdu, vybiral jsem spatne mezi narodama, ale u tebe to je jedno, jsi co jsi, jen mi je lito tvych blizkych.
Uroven Cechu na autorevue, uz len cakam vetu....jdem rad, ze mluvim Cesky... :-))
Prosím tě, s takovými křupany a hlupáky, jako je např. "asdf", se vůbec nezahazuj, takoví ti za reakci jistě nestojí.
Jasne, Cesi su pre mna bratia takisto ako aj kazdy kto je normalny beriem ho seberovne, jedno z akej krajiny...aj ked magor sa najde vsade, s tym treba ratat ;-)
no to je teda vyhra, kdyz se nekdo cizi se-re do rodiny, aniz je o nej zajem :) mit bratra, ktery vzdy vsechny zradil, kdyz slo do tuheho, to je vazne skvele. Proste tvi bratri bydli na jih od tebe smir se s tim, bylo to tak po stovky let, bude to tak znovu.
Rode aka Radek Ondrášík IS BACK :-D a zase srsi humorem a vtipem !
Podla tych nacistickych reci a oznacovanim kazdeho kto je proti teoretikom, je to jasne kazdemu kto to tu dlhsie cita
Ani to somnou nehlo nieco lepsie nemas? podumaj
tobě nestojí, jdi si načepovat do tvýho patnáctiletýho meďoura naftu za dvě kila a nevoxiduj B-]
... ja uz cakam len na BMW 716 d alebo radsej 714 i ... Kam toto smeruje???
No tak si zkrátka přestaneš kupovat luxusní vozy a začneš jezdit na kole nebo "sockou", v čem máš problém?
Ty asi nebudes zakaznikem S-klasse nebo 7er takze ti to muze byt tak nejak jedno. Koupi-li to zakaznici, pak to smeruje spravnym smerem. Jenom blb stoji na miste, odmita jit kupredu, odmita zmeny a cuci, jak ostatni prodavaji a on krachuje.Jeste ze stejny postoj nemely automobilky ve 30tych letech, jinak bychom tu stale jezdili pleckami co maji X-litrove motory, spotrebu jako krava a jely ledva 50 kmh.
Rode o kazdom hned vie coho je zakaznik a na com jazdi..chytrolin , takze ty nebudes zakaznikom je to to jasne tak do toho nekecaj lebo Rode je zakaznikom a on moze...ach potom sa tu bavme o teoriach
Očividně máš problémy se čtením, slovíčko asi je v tomto případě hodně klíčové. Takže příště vícekrát čti a méně piš...
Otazka zni jinak - opravdu nas toto posouva VPRED? A pokud ano, tak cim? Jen proto, ze je to nove to nutne nemusi byt dobre a nevim, proc bych mel kazdy hned hykat nadsenim. Podobny nesmysl by neexistoval bez ekosocanu z Bruselu, jeho prinos svetu nevidim v nicem.
Tady nejde o hýkání nad něčím novým, ale nad realitou. Myslíš, že se to nebude prodávat? Pokud ne tak je to poslední co udělali, jestli to bude trhák tak trefili hřebíček na hlavičku. Pokud chceš 6 a více válec máš možnost, nikdo tě nenutí kupovat tenhle základ...
To je pravda a kolik efektivnější ty motory byly a jsou teď že? Není to tak čermobýlé.S bezpečností aut se ná zvyšuje jeiich hmostnost a zároveň jsme tlačeni na snížení spalin. Takže se nemůžu ubránit dojmu , že právě se vracíme k autům 30 až 60let protože vzniká nepříznivý poměr výkonu kW/kg. Mimo přoč Felicie se základním motorem má menší spotřebu a větší výkonnější než Fabie se základním motorem? Diď podle toho co jste řekla je novější krok vřed?
Honzíku, hezky postupně! Napřed se pokus zvládnout češtinu a pak se můžeš začít věnovat fyzice, ta je mnohem obtížnější.
vezmeme-li jenom vyvoj ucinnosti motoru za poslednich 10let, kdy jsou ucinnejsi o cca 10%, coz je extremni rozdil a vezmeme ucinnost spalovacich motoru z dob pres 30-40-50ti lety, pak je rozdil brutalni.Dnes jsou an trhu motory s ctvrtinovym objemem, dvojnasobnym vykonem a tretinovou spotrebou.Jinak priklad s Fabii a Felicii nevim o tom, ze by to bylo takto. S 1,2 HTP jsem jezdival se spotrebou okolo 6ti litru pri stejnem rezimu, mistech a stylem jako s Felicii 1,3 okolo 7,5litru. To vazi ta Fabie vyrazne vice apod. Uvedomte si, ze ty dnesni motory plni emisni normy o kterych se dane felicii ani nesnilo, presto ma vetsi litrovy vykon, nizsi spotrebu, lepsi prubeh momentu apod. Pokud to neni pokrok pak nic.PS - nejsem zena :)
Taky bych chtěl HTP se spotřebou 6/100, jen znám víc těch s kombinovanou přes 7,5 o těch co jezdí za skoro devět nemluvě. Autosalón to při upozornění jako na vadu obhajoval, že pro dané využití nakoupily špatné vozidla a že měli koupit s větším motorem a pak by to tak nežralo. :-DV mém okolí jsou motory 15tel starý, s vyšším výkonem a menší spotřebou než spousta těchhle "ekologických" chrastítek. Horší je, že mají i o 0,4l větší objem. Osobně mám 1,6 s dlouhodobou spotřebou 6,5. Vývoj sice jde dopředu, ale zpomaluje. Takže rozdíl 1960-1970 nebyl takový jako 1990-2000 a už vůbec né 2000-2010. Je naivní si myslet, že to musí být vždy krok vpřed i v praxy.Problém je zpřevodování a hmotnost vozidla, případně jak je motor "dušený" opatřením pro nižší emise. Menší motor s menší spotřebou, není vždy auto s menší spotřebou.
K fabii - staci se kouknout na trosku po webu a zjistis ze ti co maji fabia s 1,2 htp maji zhruba o 1 l mensi spotrebu nez ti co maj felicii. Treba na spritmonitor.de je to krasne videt. 6,4 vuci 7,4 l prumer vsech rididcu. Coz jako generacni skok je docela uzasny. A to mluvim o prvni verzi HTP montovane do prvni fabie. Tak se trochu prober.
Ano, staci se kouknout na spritmonitor:- Prumer za vsechny Felicie 1.3 bez rozdilu kastle nebo vykonu, vse manual: 6.95- Prumer za vsechny Fabie HTP bez rozdilu kastle nebo vykonu, vse manual: 6.86Ten mezigeneracni posun je skutecne drtivy. Jen nam prozrad, co jsi konkretne vyfiltroval, aby ti vyslo to, cos chtel dokazat? Nedelas nahodou v nejake agenture pro vyzkum verejneho mineni nebo predvolebnich preferenci? Falsovani statistik ti jde vyborne.
Pri tom narustu hmotnosti to je slusne, navic ty fabky jsou casto pouzivany jako sluzebni a filcky uz davno ne a jezdi je chudi lide, co hledi na spotrebu... Pokud nevidis rozdil, tak nebudes mit lehky zivot :D
to je pravda co pises, ale zas 6valec VS 4 valec je rozdiel vacsi v spotrebe aj pri danom objeme... ja tiez viem jazdit s 2,0 16V za 7,5 a nepotrebujem k tomu mensiu kubaturu aj ked 100km cisto v meste je predsa lepsia disciplina pre mensie kubatury z hladiska spotreby
Rode, Rode, mas ty pravdu, nie som a ani nebudem kupujuci medaku ani bavoraku...Ale priklad si zvolil uzasny, teraz aspon vsetci vieme aky paradny krok "vpred" zanamenalafabia zavedenim HTP motorov...
to byl jenom priklad, nemuzu za to, ze si spojis X-veci do jedne, pak z toho vytahnes nesouvisejici a na tom stavis. Pokud nevidis obecne vyvoj v motorech, pak je to tvuj problem. vyvoj zde probiha a to stabilne a smerem kupredu. Dnes maji motory vetsi litrove vykony pri Euro5 a nizsi spotrebe, nez pred 10-20ti lety. Ano budou vyjimky na tu ci onu stranu, tak to je vzdy, ale na celku jako takovem to nic nemeni.Kouknete se na parametry toho motoru v S-klase vzdyt to pomalu prekovana vsechny agregaty co mel mercedes pred 20ti lety. A to pri nizsi spotrebe, vyrazne lepsi kultivovanosti, pruznosti a emisicih. To neni vyvoj?Asi pro nekoho ne. Pokud ale chce nekdo zase z nejakeho nepochopitelneho duvodu pitvat nejaky jeden motor, ktery s tim nema nic spolecneho, tak prosim, prostoru tu je vice nez dost.A pokud nekdo neunese, ze daji i do takoveho auta takovy motor tak opet jeho problem. Porad to bude mit lepsi parametry jak stejne trida pred 10-15-20ti lety v dane kombinaci. Kdyz to navic zakaznici koupi, tak proc to nenabidnout? Protoze to nekdo rekne v nejake diskusi?
Pravda, pravda, pravda.. On je problem v tom, ze vetsina lidi jsou kolem iq 100, takze co cekat.. Lojza, pijici chytrou vodu v hospode rekl, ze ty maly motory jsou nahouno, tak to tak preci bude :D
Rachotící čtyřválcové dieselové S-ko s bedničkou močoviny (AdBlue) v kufru - na důstojnou reprezentaci ředitele JZD nebo jiného milovníka zemědělské techniky:-D
Sice mne to přijde doost divné, ale jsem přesvědčen že si to najde dost zákazníků, kteří hlavně chtějí mít S kládu a je jim jedno co tam mají za motor, hlavně když sousedi čumí!
toz to nech si koupi traktor. to budou sousedi cumet.... :-D
Je opravdu zajímavé, že to nejvíce vadí právě těm, kteří na jakýkoliv vůz v této kategorii nikdy nebudou mít! Takže hezky po česku alespoň poplivat a zesměšnit, příslovečná česká ubohost...
Fakt nevím jak jsi přišel na to že to poplivávám? uff lezou do té diskuse divní pavouci. Raději se drž tématu a piš názory na auto ne na diskutující. B-]
Zřejmě jsem se nepřesně vyjádřil a tys mě nepochopil, to byla souhlasná reakce na tvůj názor, že vůz si jistě své kupce najde.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.