Mercedes S 250 CDI: čtyřválcový diesel pro třídu S realitou

Pokud se vám nedělá dobře už při pomyšlení na vozy jako BMW 730d, Audi A8 3,0 TDI nebo Mercedes S 320 CDI, dále raději nečtěte. Mercedes totiž mimoděk potvrdil dřívější spekulace, podle nichž se pod kapotu třídy S měl poprvé dostat čtyřválcový diesel.

Pravděpodobně již v Paříži tak spatříme model S 250 CDI, který bude ukrývat motor známý již z tříd C a E. S 204 koňmi výkonu ostudou ani v „eSku” být nemusí, svým projevem ale nedělá čest ani třídě C a pokud vám již teď vstávají vlasy hrůzou, u nás útěchu nehledejte, nejsme na tom lépe.

Motor by měl být spojen automatickou sedmistupňovou převodovkou a nově i systémem start/stop. S touto výbavičkou bude produkovat méně než 170 g emisí CO2 na kilometr a to je hodnota, za kterou vám lední medvědi budou pět ve sboru.

Vůz by se měl dostat do prodejů ještě před koncem letošního roku za zatím neznámou cenu. Jsme zvědavi, kdo si jej koupí...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 350 BlueTec byl jen předstupeň toho, co nás v třídě S čeká...

 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků