Mercedes S 250 CDI: čtyřválcový diesel pro třídu S realitou

Pokud se vám nedělá dobře už při pomyšlení na vozy jako BMW 730d, Audi A8 3,0 TDI nebo Mercedes S 320 CDI, dále raději nečtěte. Mercedes totiž mimoděk potvrdil dřívější spekulace, podle nichž se pod kapotu třídy S měl poprvé dostat čtyřválcový diesel.

Pravděpodobně již v Paříži tak spatříme model S 250 CDI, který bude ukrývat motor známý již z tříd C a E. S 204 koňmi výkonu ostudou ani v „eSku” být nemusí, svým projevem ale nedělá čest ani třídě C a pokud vám již teď vstávají vlasy hrůzou, u nás útěchu nehledejte, nejsme na tom lépe.

Motor by měl být spojen automatickou sedmistupňovou převodovkou a nově i systémem start/stop. S touto výbavičkou bude produkovat méně než 170 g emisí CO2 na kilometr a to je hodnota, za kterou vám lední medvědi budou pět ve sboru.

Vůz by se měl dostat do prodejů ještě před koncem letošního roku za zatím neznámou cenu. Jsme zvědavi, kdo si jej koupí...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 350 BlueTec byl jen předstupeň toho, co nás v třídě S čeká...

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků