Mercedes S 250 CDI: čtyřválcový diesel pro třídu S realitou

Pokud se vám nedělá dobře už při pomyšlení na vozy jako BMW 730d, Audi A8 3,0 TDI nebo Mercedes S 320 CDI, dále raději nečtěte. Mercedes totiž mimoděk potvrdil dřívější spekulace, podle nichž se pod kapotu třídy S měl poprvé dostat čtyřválcový diesel.

Pravděpodobně již v Paříži tak spatříme model S 250 CDI, který bude ukrývat motor známý již z tříd C a E. S 204 koňmi výkonu ostudou ani v „eSku” být nemusí, svým projevem ale nedělá čest ani třídě C a pokud vám již teď vstávají vlasy hrůzou, u nás útěchu nehledejte, nejsme na tom lépe.

Motor by měl být spojen automatickou sedmistupňovou převodovkou a nově i systémem start/stop. S touto výbavičkou bude produkovat méně než 170 g emisí CO2 na kilometr a to je hodnota, za kterou vám lední medvědi budou pět ve sboru.

Vůz by se měl dostat do prodejů ještě před koncem letošního roku za zatím neznámou cenu. Jsme zvědavi, kdo si jej koupí...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mercedes-Benz S 350 BlueTec byl jen předstupeň toho, co nás v třídě S čeká...

 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků