Tak treba siahnut po Brabuse B-]
Toto se mi nelíbí. Proč, protože to není žádné AMG. AMG = AMG ručně skládaný a vyvíjený motor v Affalterbachu. Ale tento "43" je jen poladěný fabrický motor 400 - 3,0 biturbo V6. Poladěný softwareově na 367 koní. Tato auta do Affalterbachu ani nepáchla. Začínají být jak soused z Bavorska.
neni to uplne pravda, mercedes uz mal dávnejsie pri modeli w203 verziu C32 AMG a bol to dokonca diesel takze neviem co je problem, ano V8 rucne skladany je klasika ale to zostava ... a ked skus si vyskusat 450ku a uvidis ze to amgcko je
No já měl nejraději ze všech E 63 AMG s 6,2 atmo. 5,5 biturbo mě v SL nenadchl. A 4,0 biturbo už vůbec ne, ten bych si nekoupil po možnosti srovnání s atmosférami. Na denní ježděni jde i ten jejich 4 válec 45 AMG (ručně skládaný) 43 AMG s 6 válci vyklepne. Není to žádné AMG. Ale ony echt amg skončily s minulou generací C coupé. To nové mu nesahá ani po paty řidičským enthusiasmem. V Affalterbachu se mi kdysi líbilo, dnes už mě to tam zdaleka tolik netáhne.
Je to jen důkaz toho, že vše je jen pouhý byznys. Kapitalismus se výrazně posunul. Lidé původně byli vážení zákazníci, později uživatelé, dnes jsou to už jen kupující a jejich názory nikoho nezajímají. Kupuj, to je jediné, co se od tebe očekává.
Problém je, že automobilky křiví zákazník. Každý pytel chce mít na své dieslové 3er znak M3. Pokud chce automobilka prodávat, tak musí dělat tyhle kraviny.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.