Mercedes rozšířil nabídku motorizací pro ML o přeplňovaný osmiválec

Mercedes rozšířil nabídku motorizací pro ML o přeplňovaný osmiválec

Poslední generace Mercedesu-Benz ML se zatím musela obejít bez osmiválcového provedení označeného jako 500 4Matic BlueEfficiency. Pokud patříte k zákazníkům, kteří na tuhle jednotku čekali, pak pro vás máme dobrou zprávu. Čekání je u konce a už za nedlouho bude možné vůz objednat. První exempláře dorazí do showroomů na podzim.

SUV | Mercedes-Benz | Premiéry

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

ML 500 BlueEfficiency sice využívá osmiválec, ale na rozdíl od předchozí generace byl jeho objem zmenšen na 4663 ccm. Maximální výkon činí rovných 300 kW a točivý moment vrcholí hodnotou 600 Nm. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka 7G-Tronic Plus. Stovku zvládne naftová novinka za 5,6 s a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Spotřeba paliva by se měla pohybovat do 11,5 l/100 km.

Kromě nového motoru připravil Mercedes pro modelový rok 2013 ještě několik dalších změn souvisejících s třídou ML. Těšit se můžeme na nové prvky příplatkové výbavy, jako například prémiové audio Bang & Olufsen o výkonu 1200 W, přednárazový systém nebo sedačky vybavené masáží. 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků