Mercedes rozšířil nabídku motorizací pro ML o přeplňovaný osmiválec

Mercedes rozšířil nabídku motorizací pro ML o přeplňovaný osmiválec

Poslední generace Mercedesu-Benz ML se zatím musela obejít bez osmiválcového provedení označeného jako 500 4Matic BlueEfficiency. Pokud patříte k zákazníkům, kteří na tuhle jednotku čekali, pak pro vás máme dobrou zprávu. Čekání je u konce a už za nedlouho bude možné vůz objednat. První exempláře dorazí do showroomů na podzim.

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

ML 500 BlueEfficiency sice využívá osmiválec, ale na rozdíl od předchozí generace byl jeho objem zmenšen na 4663 ccm. Maximální výkon činí rovných 300 kW a točivý moment vrcholí hodnotou 600 Nm. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka 7G-Tronic Plus. Stovku zvládne naftová novinka za 5,6 s a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Spotřeba paliva by se měla pohybovat do 11,5 l/100 km.

Kromě nového motoru připravil Mercedes pro modelový rok 2013 ještě několik dalších změn souvisejících s třídou ML. Těšit se můžeme na nové prvky příplatkové výbavy, jako například prémiové audio Bang & Olufsen o výkonu 1200 W, přednárazový systém nebo sedačky vybavené masáží. 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků