Mercedes rozšířil nabídku motorizací pro ML o přeplňovaný osmiválec

Mercedes rozšířil nabídku motorizací pro ML o přeplňovaný osmiválec

Poslední generace Mercedesu-Benz ML se zatím musela obejít bez osmiválcového provedení označeného jako 500 4Matic BlueEfficiency. Pokud patříte k zákazníkům, kteří na tuhle jednotku čekali, pak pro vás máme dobrou zprávu. Čekání je u konce a už za nedlouho bude možné vůz objednat. První exempláře dorazí do showroomů na podzim.

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

Mercedes-Benz ML63 AMG: předpremiérové představení

ML 500 BlueEfficiency sice využívá osmiválec, ale na rozdíl od předchozí generace byl jeho objem zmenšen na 4663 ccm. Maximální výkon činí rovných 300 kW a točivý moment vrcholí hodnotou 600 Nm. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka 7G-Tronic Plus. Stovku zvládne naftová novinka za 5,6 s a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. Spotřeba paliva by se měla pohybovat do 11,5 l/100 km.

Kromě nového motoru připravil Mercedes pro modelový rok 2013 ještě několik dalších změn souvisejících s třídou ML. Těšit se můžeme na nové prvky příplatkové výbavy, jako například prémiové audio Bang & Olufsen o výkonu 1200 W, přednárazový systém nebo sedačky vybavené masáží. 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků