Mercedes rozmazluje zákazníky limitovanou sérií luxusní třídy S

Mercedes rozmazluje zákazníky limitovanou sérií luxusní třídy S

Mercedes-Benz S550 Premium Sports je nová limitovaná edice úspěšné vlajkové lodi trojcípé hvězdy. Limuzína v černé barvě Obsidian nebo bílé Diamond má stylingový paket AMG včetně 20" kol, polohovatelná zadní sedadla, jasanové obložení Designo nebo zábavní systém pro cestující vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Limitovaná série Premium Sports má být omezena na 200 kusů

Jako základ limitované edice posloužil model S550 s prodlouženým rozvorem. S550 je v Evropě nepoužívané označení pro biturbo osmiválec o objemu 4,7 l, který u nás známe jako S 500.

Limitovaná série Premium Sports totiž není určena pro Evropu, prodávat se bude zatím jen v Japonsku. Ceny začínají na částce 18 100 000 jenů, v přepočtu tedy necelých 3,7 milionu korun. Je ale možné, že později nabídne Mercedes podobný paket výbavy také na dalších trzích.

Mercedes S 500 ujel 100 km bez řidiče v běžném provozu

Mercedes S 500 ujel 100 km bez řidiče v běžném provozu

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků