Mercedes přiveze do Frankfurtu třídu S v provedení kabriolet

Mercedes přiveze do Frankfurtu třídu S v provedení kabriolet

Na seznam frankfurtských novinek si můžeme přidat další zajímavé auto. Mercedes totiž oficiálně oznámil, že na blížící se autosalon dorazí kromě jiného také s třídou S v provedení kabriolet. 

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Mercedes-Benz třídy C Coupé přijíždí zatím bez verze C63 AMG

Žádné podrobnější informace Mercedes zatím do éteru nevypustil, takže se musíme spokojit pouze s prvním obrázkem, který jasně naznačuje, že nejnovější verze třídy S bude mít mnoho společného s prodejně tolik úspěšným Coupé. Všeobecně se očekává rovněž shodná nabídka motorizací.

Mercedes-Benz třídy S Coupé: 455 koní a kříšťálová světla  

Mercedes-Benz třídy S Coupé: 455 koní a kříšťálová světla  

Kabriolet znamená pro aktuální generaci Mercedesu třídy S už šestou verzi, movití zájemci tak mají opravdu z čeho vybírat. Otevřené provedení doplní klasickou limuzínu s dlouhým a krátkým rozvorem, zmiňované Coupé, Mercedes-Maybach a superluxusní Pullman

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

dnes | Jan Mička
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků