Mercedes připravil nový "obrněný" S-Guard

Tak, jako u minulých generací, připravil Mercedes s příchodem nové vlajkové lodi - třídy S - speciálně upravený model zvaný S-Guard. Ten dostane vrcholný motor, šestilitrový dvanáctiválec dopovaný turbodmychadly, který bude podávat výkon 380 kW (517 k). S-Guard bude splňovat bezpečnostní třídu B6/B7 a zvládne tedy ochránit posádku od malých ručních zbraní a střepin z granátu. Upravena je celá karosérie, která je vyztužena ocelovými a kevlarovými pláty, vybavena speciálními neprůstřelnými okny a nebo koly s pneumatikami, které dovolí po průstřelu dojezd několika desítek kilometrů. S-Guard je vybaven i speciální bezpečnostní nádrží benzinu, která se dokáže sama utěsnit použitím speciální pryže. Cena modelu zatím není známa.

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků