Mercedes připravil Audi o titul Nejrychlejší kombík světa

Nejsilnější varianta Mercedesu-Benz třídy E s karosérií kombi se nyní nabízí rovněž s výkonem 612 koňských sil.

Audi RS6 se v posledních letech honosilo titulem Nejrychlejší kombík světa. I když v poslední generaci ustoupilo od použití pětilitrového desetiválce, stále mělo ještě díky dvojnásobně přeplňovanému čtyřválcovému osmiválci "dostatečný" výkon 560 koňských sil. To například zajišťovalo zrychlení z nuly na stovku během 3,9 sekundy.

Teď ale divize AMG Mercedesu dokázala ze stejně objemného motoru, jako má konkurence z Ingolstadtu, vytěžit ještě více.

Již standardní verze kombi E 63 AMG disponuje maximálním výkonem 571 koní, což je o 11 více než Audi RS 6. Audi pokořuje také v parametru zrychlení, neboť z klidu na stokilometrovou rychlost se dostane už po uplynutí 3,6 sekundy.

Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí

Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí

 Navíc tu je ale ještě AMG E 63 S, tedy výkonnější verze téhož vozu. Ta má výkon dokonce 612 koní a točivý moment vyrostl až na mamutích 850 Nm. Maximální rychlost je 290 kilometrů v hodině.

Výkon směřuje na všechna čtyři kola prostřednictvím devítistupňové automatické převodovky.

Svoji výstavní premiéru si auto odbude za měsíc na ženevském autosalonu.

Vzhled nejrychlejšího kombíku si můžete prohlédnout na následujících osmi fotografiích:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků