Mercedes připravil Audi o titul Nejrychlejší kombík světa

Nejsilnější varianta Mercedesu-Benz třídy E s karosérií kombi se nyní nabízí rovněž s výkonem 612 koňských sil.

Audi RS6 se v posledních letech honosilo titulem Nejrychlejší kombík světa. I když v poslední generaci ustoupilo od použití pětilitrového desetiválce, stále mělo ještě díky dvojnásobně přeplňovanému čtyřválcovému osmiválci "dostatečný" výkon 560 koňských sil. To například zajišťovalo zrychlení z nuly na stovku během 3,9 sekundy.

Teď ale divize AMG Mercedesu dokázala ze stejně objemného motoru, jako má konkurence z Ingolstadtu, vytěžit ještě více.

Již standardní verze kombi E 63 AMG disponuje maximálním výkonem 571 koní, což je o 11 více než Audi RS 6. Audi pokořuje také v parametru zrychlení, neboť z klidu na stokilometrovou rychlost se dostane už po uplynutí 3,6 sekundy.

Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí

Slávu AMG započala "Rudá svině". Značka nyní slaví 50. výročí

 Navíc tu je ale ještě AMG E 63 S, tedy výkonnější verze téhož vozu. Ta má výkon dokonce 612 koní a točivý moment vyrostl až na mamutích 850 Nm. Maximální rychlost je 290 kilometrů v hodině.

Výkon směřuje na všechna čtyři kola prostřednictvím devítistupňové automatické převodovky.

Svoji výstavní premiéru si auto odbude za měsíc na ženevském autosalonu.

Vzhled nejrychlejšího kombíku si můžete prohlédnout na následujících osmi fotografiích:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků