Mercedes představil svůj nejvýkonnější vznětový čtyřválec

11 komentářů

Tycoon
13. dubna • 12:36

... v 50 tisících km odejde malé turbo, v 90 tkm velké turbo, pak vstřikovače, filtr pevných částic, čerpadlo a provozní náklady budou i při započetní nízké spotřeby rázem dvakrát větší, než u benzinového šestiválce :-D

WinDiesel
13. dubna • 22:04

V tomto motoru budou použity vstřikovače zcela nové konstrukce, u nichž bude hrát kvalita nafty výrazně nižší roli. To znamená výrazně nižší poruchovost, na úroveň benzínu. Netrefils, kámo.

cowgaR
13. dubna • 13:29

dakujem, aspon som svoj prispevok o traktoroch nemusel pisat sam ;)niet nad rokmi odskusane, kultivovane, malonakladove 1.8 benzin turbo od audi...a kto tvrdi opak ma doma jedno pole a garaz traktorov ktorym ho obraba...ah, mam o 2 litre vacsiu spotrebu, to su mi ale prachy wow ;)

ABC
13. dubna • 19:47

Když vyvezeš jednou týdně babku o víkendu to se to pak kecá :-D

Ze3gg
13. dubna • 8:45

Mam 2,2 CDI a sl. 1,9 TDI - zvukovy projev je u CDI mnohem prijemnejsi. B-]

Lukáš
13. dubna • 9:57

No, nemůžeš srovnávat PD a common rail ... Mám Octavii I 1,9 TDI 74kw 4x4 a ten projev za studena je opravdu traktorovej.. Táta má ML 420 CDI a matka jezdí 330xd a je to nesrovnatelný.. prostě pokrok a prémiové značky nezastavíš :-))

Carlsson
13. dubna • 0:41

jinak Mercedes Bravo ;-)

Well-being
12. dubna • 19:26

"Menší turbodmychadlo pracuje v otázkách nízkých" - určitě?

Diesel
12. dubna • 21:22

Isteze...tlak vyfukovych plynov je maly, preto treba mensiu turbinu;-)

Iggi
12. dubna • 11:20

Vypada to na clekom pekny motorcek, uvidime realne testy, hlavne tie zvukove :-)

Petr1968
12. dubna • 11:44

A už se chystá chip na 250kw,aby to pěkně kouřilo. Protože 150kw přece HAPPY kolíkům nestačí.

Doporučujeme

Články odjinud