... v 50 tisících km odejde malé turbo, v 90 tkm velké turbo, pak vstřikovače, filtr pevných částic, čerpadlo a provozní náklady budou i při započetní nízké spotřeby rázem dvakrát větší, než u benzinového šestiválce :-D
V tomto motoru budou použity vstřikovače zcela nové konstrukce, u nichž bude hrát kvalita nafty výrazně nižší roli. To znamená výrazně nižší poruchovost, na úroveň benzínu. Netrefils, kámo.
dakujem, aspon som svoj prispevok o traktoroch nemusel pisat sam ;)niet nad rokmi odskusane, kultivovane, malonakladove 1.8 benzin turbo od audi...a kto tvrdi opak ma doma jedno pole a garaz traktorov ktorym ho obraba...ah, mam o 2 litre vacsiu spotrebu, to su mi ale prachy wow ;)
Když vyvezeš jednou týdně babku o víkendu to se to pak kecá :-D
Mam 2,2 CDI a sl. 1,9 TDI - zvukovy projev je u CDI mnohem prijemnejsi. B-]
No, nemůžeš srovnávat PD a common rail ... Mám Octavii I 1,9 TDI 74kw 4x4 a ten projev za studena je opravdu traktorovej.. Táta má ML 420 CDI a matka jezdí 330xd a je to nesrovnatelný.. prostě pokrok a prémiové značky nezastavíš :-))
jinak Mercedes Bravo ;-)
"Menší turbodmychadlo pracuje v otázkách nízkých" - určitě?
Isteze...tlak vyfukovych plynov je maly, preto treba mensiu turbinu;-)
Vypada to na clekom pekny motorcek, uvidime realne testy, hlavne tie zvukove :-)
A už se chystá chip na 250kw,aby to pěkně kouřilo. Protože 150kw přece HAPPY kolíkům nestačí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.