Mercedes představil SLC 180, konkurenta Mazdy MX-5 RF. V čem má mít navrch?

Mercedes-Benz odhaluje podrobnosti o sportovním modelu SLC 180, jenž má soupeřit s Mazdou MX-5 RF. A hned v několika faktorech je papírově lepší...
Mercedes představil SLC 180, konkurenta Mazdy MX-5 RF. V čem má mít navrch?

Základem sportovního SLC 180 je 1,6litrový přeplňovaný motor s výkonem 154 koňských sil, který spolupracuje s šestistupňovou manuální převodovkou. Z nuly na sto zrychluje novinka Mercedesu za 7,9 sekundy, akcelerace pak může pokračovat až na maximální rychlost 225 km/h.

I když ve zrychlení německý sporťák na novinku Mazdy ztrácí (konkrétně o 0,6 sekundy), v dalších číslech je papírově lepší. Tak například kombinovaná spotřeba paliva je o 0,2 litru na každých sto kilometrů nižší a lepší je to i s emisemi CO2, konkrétně o 27g/km.

Střecha MX-5 RF je důmyslná jako origami. Ověřil to náš první test

Střecha MX-5 RF je důmyslná jako origami. Ověřil to náš první test

Menší motor a absence automatu dělají z německé novinky nejlehčí model SLC, váží 1 435 kilogramů. Stejně jako další letošní produkty z této modelové řady bude i SLC 180 k dispozici pouze ve variantě AMG. Vůz je již v základu posazen na 17" kolech z lehkých slitin.

Start výroby je naplánován na červen a první zájemci by se nového kabrioletu mohli dočkat již o měsíc později.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků