Mercedes představil SLC 180, konkurenta Mazdy MX-5 RF. V čem má mít navrch?

Mercedes-Benz odhaluje podrobnosti o sportovním modelu SLC 180, jenž má soupeřit s Mazdou MX-5 RF. A hned v několika faktorech je papírově lepší...
Mercedes představil SLC 180, konkurenta Mazdy MX-5 RF. V čem má mít navrch?

Základem sportovního SLC 180 je 1,6litrový přeplňovaný motor s výkonem 154 koňských sil, který spolupracuje s šestistupňovou manuální převodovkou. Z nuly na sto zrychluje novinka Mercedesu za 7,9 sekundy, akcelerace pak může pokračovat až na maximální rychlost 225 km/h.

I když ve zrychlení německý sporťák na novinku Mazdy ztrácí (konkrétně o 0,6 sekundy), v dalších číslech je papírově lepší. Tak například kombinovaná spotřeba paliva je o 0,2 litru na každých sto kilometrů nižší a lepší je to i s emisemi CO2, konkrétně o 27g/km.

Střecha MX-5 RF je důmyslná jako origami. Ověřil to náš první test

Střecha MX-5 RF je důmyslná jako origami. Ověřil to náš první test

Menší motor a absence automatu dělají z německé novinky nejlehčí model SLC, váží 1 435 kilogramů. Stejně jako další letošní produkty z této modelové řady bude i SLC 180 k dispozici pouze ve variantě AMG. Vůz je již v základu posazen na 17" kolech z lehkých slitin.

Start výroby je naplánován na červen a první zájemci by se nového kabrioletu mohli dočkat již o měsíc později.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků