zozadu si tie linky pomylim s ix20. Tym nechcem povedat ze je to zle.
Ty motory pro Evropu, to je smutné podívání. V Severní Americe je svět stále zatím v pořádku:"The American market A-Class range will include the A220 and a A220 4MATIC, both of which will run a 2.0-liter inline four-cylinder turbocharged engine rated to a modest 188 horsepower and 221 lb-ft of torque."
Kdyby svět měl být "v pořádku", pak takový výkon budou tahat z třílitrové atmosféry a ne honit to turbem z dvoulitru.
typiciky zaostaly clovek , ktory je zkostnateny , kde pocul v krcme, ze turbo sa kazi... na kolko sa kazili tak isto auta s 80 - 90 koroch 3litre ... zvedavy by som bol kolko si mal 3litrov .. japonci uz preplnovali 1litrove auta v 70-80rokoch a mali vykon a ked boli v normlanych rukach fungovali ako mali ... ale trosku citania by nezaskodilo
Já tedy nevím, ale nikde jsem v jeho příspěvku nenašel zmínku o kazících se turbech. Máš moc bujnou fantazii.
"Kdyby svět měl být "v pořádku", pak takový výkon budou tahat z třílitrové atmosféry a ne honit to turbem z dvoulitru." z tejto vety kolegu vychadza, ze je turbo nespravne
Z této věty se dá vydedukovat tak maximálně to, že pisatel preferuje atmosféru před turbem. Ale v žádném případě ne tvrzení o tom, že jsou turba poruchová. Stále máš bujnou fantazii.
Ironie ti nic neříká, šášulko? Jen poukazuju na drobnou absenci logiky v prvním příspěvku, tím spíš, mluví-li pisatel o americkém trhu. Turba byla v USA dlouhou dobu zapovězena a velké výkony se prostě dosahovaly velkým objemem a počtem válců. Jednoduché a prosté, ale také věčné.
Na tom něco bude. Na druhou stranu, má smysl dávat třílitr do malého aute?Citace:"I’m still excited about it, because based on this batch of photos, it seems like a damn fine-looking little car."
Nezapomeň, že to "malé auto" je rozměry na úrovni prémiové střední třídy před deseti lety. Třeba Chrysler Stratus (rozměrově blízký, byť o něco větší) měl 3.0 V6 nebo 2.7 V6. Maličký Neon, který by dnes rozměrově odpovídal prodlouženému malému autu, měl dvoulitr v základní verzi, v SRT dokonce 2.4 Turbo. Které malé auto dneska má takový motor?
To je pravda. NA druhou stranu je tento model v Severní Americe čerstvě uvedený na trh a řeší se zatím jen základní motory. Osobně si myslím, že další motorizace ještě přijdou.
To nevím, i AMG je jen čtyřválec, byť vyhoněný na šílené výkony. Podle všeho tahle platforma s šestiválcem nebo něčím lepším vůbec nepočítá.
Yep, asi máš pravdu, šestiválce tam nebudou, a to ani pro Severní Ameriku. No nic, stejně mi to může být jedno :-D
Ten hnusnej interiér byl vložen do malování a zmenšem o x% ze kterého modelu?:-D
MB uz je leta jen nalestena a predrazena bida
Aspoň mohli trošku vylepšit tu příď, ať nevypadá jako přišlápnutý vysavač.
Povedene, navic pekne disky (ty s cernymi paprsky).
Hezké auto ale staré Áčko se mi líbí více prozatím, třeba časem se to změní.
super auto pro normalni lidi, pro cz narod bohuzel musi byt kombik co vypada jak pohrebak no :-/
Normální lidi... když bych chtěl pro ženu v motoru, co má aspoň kolem 180 koni a automat s výbavou, tak jsem se dostal někam k 1.2 milionu. A to se porad bavím o hodně slabém motoru... minule áčko mi přišlo cenově zajímavější
Ani se nedivim. A Klasse je prodejni trhak, alespon tedy z pohledu MB. Zajem je mnohem vetsi, nez ve Stuttgartu ocekavali. A Klasse se nestiha vyrabet a MB u dodavatelu jedna o dodatecnem navyseni dodavek. Je tedy nadmiru logicke, ze se firma snazi komercni potencial teto tridy maximalne vytezit. Osobne se domnivam, ze A Klasse v sedanu muze oslovit hodne lidi, kteri by jinak A Klasse vubec nebrali v uvahu.
Je to trhak - ma to spravny znak na kapote, na operak je to pristupne aj pre junior managerov v Accenture, cize klientela, ktora neriesi low cost materialy, motory z Dacie atd.
Junior manager v Accenture ani nahodou, ani v Big 4 ;-)
V Accenture hlavne nic jako junior manager neni ... Manager ale pak v dosahne na C/E
Bral jsem to jako juniorni (entry level) manazerskou pozici obecne...
Tady nesouhasím. Motor z Dacie: motor si sestavuje a ladí Mercedes sám. Mercedes nikdy neprodá relativně slabých motorů tolik co jiné automobilky. Tak si nechá udělat motor od někoho, kdo jich vyrobí mnohem více, tudíž levněji. Motor kolem 100kw umí dnes všichni. Další věc je, že Renault jsou kvalitní motory. Furt lepší cesta ke snížení nákladů, než třesoucí se R3 v Bmw. Stejně tak můžeš podezřívat Audi, že bere motory od Škody. Tohle je jen o pocitu.Druhá věc, operák: co máte furt všichni s operáky? Živnostníci, rodinné firmy, apod. Ti všichni si berou vůz na klasické financování a jezdí s ním třeba 5let nebo i více. Operák je ta nejdražší varianta, jaká může být a využívají ji pouze velké společnosti, jako takové zaháčkování svých zaměstnanců hezkým novým vozem nebo proto, že kvůli velkým odběrům zkrátka dostanou opravdu smysluplnou nabídku.Takové souzení bez svezení není rozumné.
Operák je naopak pro firmy super nastroj. Každý měsíc šupneš fakturu do nákladů a o víc se nestaráš. Já už bych jinak financované auto nechtěl.
Kombinace německý vůz a souzeni bez svezení je u JoeDoe jeho poznávací znamení.
...a ustredni germanofilove se muzou pos*at...
A ty jsi v kterém klubu? Japanofilove, germanofilove, italofilove? Musíš být v klubu, kucí říkali, ze vždycky musíš být v klubu. Mít rad auta se nenosí a není to cool.
v nemecku ma operak snad kazdej tady je to normalni uz x let ne jak v cesku kde si pomalu na to nemuzes ani vzit auto ktery si nakonfigurujes jak chces...
Každý určitě ne, ale je tam mnohem větší skupina lidí, kteří vůz vymění po dvou letech a třeba nájezdu jen 20tis km. Pro ně je operák fajn. Zde se přeci jenom nový vůz ošoupe trochu více. Buď ho máš delší dobu nebo na něm najedeš více. A to už operák nevypadá vůbec dobře a jak píšeš, často není ani k dispozici.
To je tím, jak se vozy stále zvětšují. A klasse narostlo do takových rozměrů, že je možné vytvořit sedan. Jen pro zajímavost. Toto A je delší než C klasse W203, které se vyrábělo až do 2007.
Designovy skvost! Absolutne nezamenitelne s jinym mercedesem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.