Fuj, to jsem se lekl!
doufám že ses neposral
To naštěstí ne , ale šok to byl pořádný!
http://www.auto-motor-und-sport.de/news/auto_und_produkte/mercedes_e_klasse_zurueck_zu_alter_staerke.98051.htm
k tomu ze to treba tolerovat lebo je to iba nejaka bleskovka nemam co dodat, kazdy clovek s IQ nad 120 si o takomto tvrdeni urobi vlastny nazor. ocakavam ze "najmudrejsi" z vas ma zacnu chytat za dany udaj, ved co ak ma clovek IQ 118 ze? ten podla mna nema nazor. no nic mozme dat rovno par cisel na papier a dat to ziakovi prveho stupna nech z toho urobi clanok a bude to to iste co produkuje Ondrasik ale co ved je tam vsetko info co tam ma byt tak je to v pohode. fuck off R.O. aj vsetci co ho zastavaju. pre tych rozumnejsich co by proti mne nieco mali nech si najprv najdu v archive Ondrasikove clanky o NAJ. autach a verim ze ma potom pochopia. doviiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Je to jednoduche, nelez sem a necti to, uz jste s tim opravdu trapni, jak se do nej porad anonymne navazite. Znam jeho projev z diskusniho fora a troufam si naopak tvrdit, ze ma velmi slusny prehled. Kdyz te to tak irituje, tak predved co v tobe je anonyme.
konecne niesom jediny kto vidi Ondrasikovu tupost, nerozumiem tomu ze ako dlho to potrva kym si ostatni redaktori uvedomia ze maju medzi sebou cloveka ktory velmi zraza kredit tohto servru. jedine vysvetlenie je to ze su vsetci rovnaki. Ondrasik = tupec
Co do nej furt rejete je to jen bkleskovka, pokud vam to vadi, tak si jdete cist literarni noviny, informacni hodnotu to ma a je to zadarmo tak porad nekafrejte.
Uz aj mne to lezie dost na nervy pod kazdou bleskovkou citat ake su tam chyby, kde je blby slovosled, kde chyba ciarka ... ja na tieto nazory nie som absolutne zvedavy. K veci: Nemyslite ze sucasna E-klasse sa vyraba dost dlho na to, aby nastupca prisiel uz v r. 2006? Podla mna je uz dost okukana, facelifty nevyrazne a to tu bude este 3 roky ?
Sucasna E-trieda je na trhu od roku 2002, takze vyrobny cyklus do 2009 je OK a rovnaky ako u ostatnych automobiliek. A facelift este mimochodom ani nebol... A aj ked nebude vzhladovo moc vyrazny (skor technika), spomente si ako minimalny facelift vyrazne minulu rok zvysil predajnost C-cka...A ked je podla vas take nespolahlive, preco ma ako jedine auto tejto triedy zaruku 3 roky bez obmedzenia poctu kilometrov?
Proc ? No proste zoufala snaha marketingově zachranit nezachranitelne. Ostatne - jsou to zbytecne reci - Kup si stavajaici E a uvidime jak budes po rocnim provozu spokojen. Ja osobne jsem byl hned prvni rok nepocitane krat v servisu s ruznou variaci potizi s elektronikou (od čidel airbagu a brz až po nefungující elektrický posuv sedadla a vytápění.) Nicméně útrapám nebyl konec ... Nakonec jsem skončil na odtahovce se zničenou automatickou převodovkou (ne opravdu to nebyla moje chyba - ve 180 km/h najednou převodovka udelala lup - a zustala uz "naporad" zarazena 4 - i pri rozjezdu). U necelý rok starého vozu který má najeto cca 55.000 km (najezdil jsem je sám tzv. "od nuly") to nejen zamrzí, ale totálně otráví. Jediné řešení - prodej s obrovskou ztrátou (pochopitelně). Jen pro pořádek - bylo to E320 4M. Nechci rozpoutavat Flame (ostatně já byl velikánský fanda Mercedesu) ale po prodeji jsem šel rovnou do BMW 530i. Krom zvukového projevu brz (částé "pískání" vždy cca 1.000 km po pročištění) jsem s ním mimořádně spokojen už téměř třetí rok.
To je problem pocatecniho roku vyroby (usuzuji z trileteho vlastnictvi BMW) a tam se i jinym automobilkam nedari vuz poradne doladit. U automobilky jako je MB je to samozrejme ostuda, ovsem to nic nemeni na faktu, ze Ecka z pozdejsich roku vyroby jsou az na ridke vyjimky velice oblibena svymi majiteli.
Me neprijde, naopak ji povazuju za nejhezci auto vyssi stredni tridy, co se tyce exterieru i interieru.
Ten článek se faktt nepovedl, to se skoro nedá číst. Pokud vyškrtneme opakující se věty, které jsou jen vatou, pak nám zbyde jen pár slov, které si nezaslouží samostatný článek - mohla se provést aktualizace toho minulého..."má navrátit dobré jméno značce a má také přimět zákazníky k návratu".
tak chce vsadit hlavně na zlepšení kvality........Mercedes chce hlavně vsadit na kvalitu a spolehlivost.... během jednoho odstavce použít defakto stejnou větu... slohové myšlení není asi váše silná stránka, že?
Nepijte po ránu tolik kávy To chce radši čokoládu - je dobrá na nervy
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.