Mercedes představí motor spojující výhody benzinu a dieselu

Německá automobilka Mercedes-Benz mírně poodhalila technické zázemí nového agregátu, který bude oficiálně představen na frankfurtském autosalonu. Nový agregát bude v sobě spojovat výhody jak benzínového, tak naftového motoru a půjde o jakousi obdobu nedávno představeného agregátu GCI automobilky Volkswagen. Ten ovšem potřebuje speciální syntetické palivo, což u Mercedesu nebude třeba.

Nový agregát, jehož specifikace budou teprve představeny, bude mít účinnost naftového motoru a to díky speciálnímu systému vstřikování, zapalování a celého spalovacího procesu. Díky tomu, že bude spalovat benzín, nebude motor vytvářet tolik škodlivých emisí jako motor naftový a navíc se bude chlubit velmi dobrou kultivovaností.

Motor má také nabídnout nebývalé množství výkonu ve velmi nízkých otáčkách a možnost vytáčet motor do otáček velmi vysokých.

Jednoduše to tedy vypadá, že Mercedes dokázal spojit jen pozitiva obou motorů, bez jakýchkoli negativ. Jak tomu ovšem bude ve skutečnosti uvidíme až za pár týdnů.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků