Mercedes představí motor spojující výhody benzinu a dieselu

Německá automobilka Mercedes-Benz mírně poodhalila technické zázemí nového agregátu, který bude oficiálně představen na frankfurtském autosalonu. Nový agregát bude v sobě spojovat výhody jak benzínového, tak naftového motoru a půjde o jakousi obdobu nedávno představeného agregátu GCI automobilky Volkswagen. Ten ovšem potřebuje speciální syntetické palivo, což u Mercedesu nebude třeba.

Nový agregát, jehož specifikace budou teprve představeny, bude mít účinnost naftového motoru a to díky speciálnímu systému vstřikování, zapalování a celého spalovacího procesu. Díky tomu, že bude spalovat benzín, nebude motor vytvářet tolik škodlivých emisí jako motor naftový a navíc se bude chlubit velmi dobrou kultivovaností.

Motor má také nabídnout nebývalé množství výkonu ve velmi nízkých otáčkách a možnost vytáčet motor do otáček velmi vysokých.

Jednoduše to tedy vypadá, že Mercedes dokázal spojit jen pozitiva obou motorů, bez jakýchkoli negativ. Jak tomu ovšem bude ve skutečnosti uvidíme až za pár týdnů.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků