Mercedes představí „čistý” E 300 Bluetec i pro Evropu

4 komentáře

Ron.Jeremy
11. srpna • 16:18

"tento vůz hravě splní emisní normu Euro 5"
To je vážně "hrdinství", když EURO 5 má diesel stále podstatně měkčí, než benzín. 3-[
Doufám, že šetřílkům s nafťáky poděkují jejich děti za nízké emise CO2 - a rakovinu plic.

xxx
11. srpna • 21:29

víte vy vůbec, že jako člověk vyplodíte mhohem více co2, než o kolik dnes tolik "u aut jde"???

Ron.Jeremy
11. srpna • 22:38

Já to vím, v podstatě ta poslední věta byla narážka na nesmyslnost ohánění se nižší produkcí CO2 u dieselu (a cekovou démonizací produkce CO2). Dieselové motory produkují lidskému zdraví přímo nebezpečné oxidy dusíku v mnohem větší míře, plus produkují karcinogenní pevné částice. Jejich zachycení filtry (FAP) je účinné pouze pro větší částice, zatímco ty menší filtry projdou, přičemž jsou nejnebezpečnější - pronikají nejhlouběji do plic a organismus se jich nedokáže zbavit.
Ale hlavně že to "jezdí zamálo" a "táhne vocpoda". :-/

Pavel34
11. srpna • 12:54

To jsem zvědav, jestli "relativně čistý" nafťák, tj. stále ještě smradlavější a škodlivější než benzíňák, bude taky "relativně levný", aby se to případnému "relativnímu ekologovi" vyplatilo koupit a provozovat.. :-P

Doporučujeme

Články odjinud