Mercedes odhalil parametry elektrického eSprinteru. Nabídne dvě varianty

5 komentářů

honza
1. června • 13:43

Takže nic tam nenaložíš, moc daleko nedojedeš, na dálnici budeš za pitomce, všude dojedeš pozdě, každý den nabíjet. Tak vysolit balík za tuhle krabici plnou rzi může jen pitomec.

Kuk Vykuk
1. června • 12:15

Další elektrickej zkriplenec vod výrobce spalovacých popelnic.

runner42
29. května • 20:17

"Celkové provozní náklady musí být srovnatelné s dieselovými motory, což se nám podařilo".Další průhledná elektrobolševická lež.
Celkové provozní náklady si strčte do pr*** Teslou napřed, podstatné jsou pouze a jedině TCO přepočtené na kilometr. Tedy údaj zahrnující pořizovací náklady, ztrátu hodnoty, pojištění, náklady na financování, opravy, daně, a samozřejmě náklady ušlé příležitosti, kdy vozidlo nelze provozovat.A tady je tahle parodie na dodávku nákladově vysoko nad běžnou spalovací variantou, i kdyby jezdila na elektřinu zdarma.

Saman
31. května • 12:15

"A tady je tahle parodie na dodávku nákladově vysoko nad běžnou spalovací variantou, i kdyby jezdila na elektřinu zdarma."tady zase lzes ty ;-) v kazdem state to bude jinak, nekde pod urovni naftove verze, nekde nad urovni naftove verze, v CR samozrejme nad a tedy se nevyplati, ale treba v Dansku, Norsku nebo Holandsku a Svycarsku to bude pod naklady naftove verze ;-) treba i Madari k naftove verzi priplati dalsich 27% z ceny jen proto ze to je naftak, u elektriky pak nepriplati nic protoze CO2 lokalne je nulovetahle elektricka dodavka proste bude urcena hlavne pro tyto trhy kde se neplati jen cena auta + DPH, ale i dalsi dane a poplatky podle ruznych kriterii, nejen emisnich, ale treba i obsahu, vykonu a podobne ;-)

Dinosauři začnou vymírat
29. května • 15:17

To se teda Mercedes moc nevytáhl, kapacita 41 kWh je míň než dává Tesla do osobáku... Doufám že dojezd je na plně naloženou dodávku, jestli ne, tak je celej mercedes fakt trapnej

Doporučujeme

Články odjinud