Mercedes navyšuje produkci dvanáctiválců. Narůstá poptávka

Kvůli rostoucí poptávce po motoru V12 bi-turbo Mercedes upraví výrobní linku v Mannheimu, kam se výroba přesune, a samozřejmě bude následovat filozofii „jeden motor — jeden člověk“.
Mercedes navyšuje produkci dvanáctiválců. Narůstá poptávka

Tak to vidíte. Zatímco se automobilky horem dolem snaží cpát do nás downsizing a hybridy, zákazníci jsou tím přímo znechuceni a na truc, z principu samotného, si kupujcí ten největší motor, který je zrovna k dispozici. A když už není, protože se někdo v automobilce rozhodl, že velké motory jsou špatnějdou ke konkurenci, která jim ho ráda prodá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Výroba dvanáctiválců se přesune z Affalterbachu do Mannheimu. Tím se uvolní kapacity pro více osmiválců AMG, ale zároveň se navýší produkce motorů V12.

Automobilka Mercedes-Benz je nyní nucena navýšit produkci dvanáctiválců. Nestíhá dodávat, objednávky se jen hrnou. Jen připomeneme, že šestilitrový dvanáctiválec bi-turbo si koupíte v třídě S ve verzi sedan i kupé, k dispozici je (navzdory dřívějším spekulacím) i v novém SL a dokonce i v šíleném Mercedesu G65, což je zřejmě nejméně politicky korektní auto na světě.

I po faceliftu může mít Mercedes-Benz SL stále dvanáctiválec

I po faceliftu může mít Mercedes-Benz SL stále dvanáctiválec

Kvůli rostoucí poptávce po motoru V12 bi-turbo dokonce Mercedes upraví výrobní linku v Mannheimu, kam se výroba přesune, a samozřejmě bude následovat filozofii „jeden motor — jeden člověk“, tedy že každý jednotlivý motor bude sestaven jedním mechanikem.

Přesunutí výroby navíc umožní uvolnit kapacity v motorárně v Affalterbachu, takže automobilka uspokojí rovněž rostoucí poptávku po osmiválcích, které tu zůstanou ve výrobě.

Dvanáctiválcový Mercedes-Benz S65 AMG Coupé přijíždí

Dvanáctiválcový Mercedes-Benz S65 AMG Coupé přijíždí

Náš zákazník, náš pán. Tady vidíte, že když necháte ve výrobě motor, který s vašimi korporátními emisemi udělá přesně to, co manažeři ponoření do svých excellovských tabulek a grafů nechtějí, zákazníci se jen pohrnou. Někteří lidé si navíc kupují velké motory už jen proto, že neustále žijí ve strachu, že jednou nebudou, tak aby už náhodou nebylo pozdě. Zkrátka, když si koupíte dvanáctiválec teď, už vám ho nikdo nesebere, i kdyby se v EU postavili na hlavu.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků